Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ankaya

Jestem początkującą kucharką, jakie ciasto i dania?? POMOCY

Polecane posty

Gość ankaya

Jestem poczatkującąkucharką, moja mama zmarła, a jutro są imieniny taty, i nie wiem co mam zrobić bo przyjdą goście.... sałatkę zrobie z jedną z gyrosem a drugą z uszkami, ale jakie zrobić ciasto?? i jakie dania najlepiej;) Pomóżcie i użyczcie jakichś przepisów. Bo ja niestety nie mam czasu buszowaćpo necie;) buziaki:*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ddaad
ciasto: pederastimo a deser: spermoletto z orzeszkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ankaya
cieszę się ze to ci smakuje.....ja pytałam poważnie...idźpobaw się w innych wątkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsadas
kup w sklepie są gotowe mieszanki ;) dr Oetker - babka cytrynowa, babka czekoladowa itd. Dodajesz jajka,masło, mleko, ew. skórkę od cytryny/czekoladę itd. i pieczesz ;) Zawsze wychodzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ankaya
dziękii a jakie dania polecacie?moze jakieśskrzydełka albo coś takiego??? nie wiem:(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czasami lubię kucharzyć
Jeśli chodzi o ciasto, to chyba najłatwiej będzie pofantazjować z biszkoptem, np. z galaretką, ze śmietaną, z kokosem, zwinąć roladę z kremem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czasami lubię kucharzyć
Na ile osób to ma być przyjęcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsadas
Ja czasami robię skrzydełka, albo pałki na ostro - mięso myję, osypuję przyprawami (papryka, chili ) i na patelnię. Są też gotowe panierki - uwielbiam sezamową....

Udostępnij ten post


Link to postu