Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość .Nie ujawnie czarnego nicku.

Musze coś zmienić w życiu, zaczynam od garderoby!

Polecane posty

Gość .Nie ujawnie czarnego nicku.

Kochane, czy znacie jakieś stronki, które radzą jak się fajnie i oryginalne ubrać? Albo jak samemu uszyć fajny ciuch? Musze coś ze sobą zrobić! Moja "szafa" jest nudna, nie mam fajnych ciuchów. Problemem jest kasa, której nie mam i długo nie będę miała, bo jestem studentką. Pomyślałam, że mogłabym sama sobie szyć, pochodzić po lumpeksach i stworzyć jakiś fajny look. Potrzebne są mi pomysły, więc proszę dziewczyny pomóżcie, jeżeli możecie. Jeżeli macie jakieś sprawdzone linki z poradami, to bede wdzięczna :)

Gość gemondio
weź się za naukę, a nie w szmatach grzebiesz, ty lapsiaro.

Gość myszzzz
Hmm... Nie wiem co lubisz, w jakim stylu gustujesz, w jakich kolorach Ci dobrze i co Ci się podoba. Ludzie w dużych miastach ubieraja się różnie. W zachodnich aglomeracjach wiekszość młodych ludzi wygląda, jakby wyszperała ciuchy w lumpeksach właśnie ;) Tu masz przykład: http://www.hel-looks.com/about.html Jest to popularna fińska strona ze zdjęciami ludzi z ulicy. Helsinki street fashion. Może coś podpasuje.

Gość nosicie i jak to dziala
ja Ci polecam www.stylio.pl

Gość nosicie i jak to dziala
ja tez ym cos chciala zmienic tylko ciagle mi sie wydaje ze nic do mnie nie psuje z powodu mojego wzrostu..;/ 162 cm

Gość a ja mam 160cm i jakos sie ni