Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 Od 23 pażdziernika dzwonię,proszę,grożę ,straszę \'\'Uwagą\"w tvn i dupa blada.Do dziś nie mam nowej karty i nie oglądam 3/4kanałów z dwóch pakietów.Zaraz dostanę skrętu macicy z tych nerwów.Ktoś jeszcze ma takie problemy z tymi cymbałami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość no pomyśl trochę Napisano Grudzień 5, 2008 Polsat straszyc TVNem??? przestań płacić to sami cie odnajdą :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
annnnnnna 0 Napisano Grudzień 5, 2008 cymbaly z nich sa straszne i nie strasz tvn-em czy uwaga bo wiedzá ze nic nie wskurasz a zadzwon i jak Ci sié konsultant przedstawi zapisz imié i nazwisko, powiedz ze masz nadzieje ze ta rozmowa jest nagrywana , podaj swoje dane i powiedz ze masz taka i taka sprawe, jakm bedzie sie wykrecac to powtórz jego imie i nazwisko i powiedz ze na niego sie powolasz jako na konsultanta i w tym momencie dzwonisz do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA. U mnie zadzialali byskawicznie, powodzenia! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 taaaaaaaaaa jak im nie zapłace to w chuj odetną mi tą reszte co została. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
annnnnnna 0 Napisano Grudzień 5, 2008 Jak pzestanie placic to dostanie komunikat przez jeden-dwa dni i odetna tv, nikt sie nie pofatyguje zeby ja szukac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
annnnnnna 0 Napisano Grudzień 5, 2008 http://e-konsument.pl/rzecznik.htm powodzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 annnnnnnnnnnnna-mówiłam im o rzeczniku,zapisywałam sobie dane konsultantów i dupa.Odblokują mi a za dwa dni to samo i zaś dzwonie do kretynów. A tak na dobra sprawe to ktoś powinien zrobić reportaż o tych platformach cyrowych jakie wałki robią:i polsat cyfrowy,cyfra + a także telewizja N. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość no pomyśl trochę Napisano Grudzień 5, 2008 ja od lat mam cyfrę+ i żadnych problemów :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 Cyfra+ i N\'ka robią dokladnie to samo :))) JEst fajnie dopoki sie problemy nie pojawia :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 kayka-no właśnie.Nawet nie dawno był tu topik o N-ce.Już dawno zmieniła bym platformę ale inne nie mają kanałów polsatu,a są tam fajne programy no i ukochany sport mojego M. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 mam te wszysktie platformy obcykane i jako pracownik i jako klient :)) Wszystko to SAMO. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość lalulnaaaaa Napisano Grudzień 5, 2008 eNka to jedna wielka pomylka !! Ostatnio cos nawalilo z dekoderem .Moj tata nie mogl sie do nich dodzwonic,a dzwonil chyba z dwa dni pod rzad!Same melodyjki lecialy,za ktore oczywiscie sie placi.Zezarlo mu 150 zl !! Nikt z Dzialu Obslugi nie raczyl odebrac telefonu.Wiec po cholere podaja chyba 3 mozliwe telefony ,skoro tam wychodzi na to ,ze nikt nie pracuje?O godzinie 6 rano ktos laskawie odebral i wlaczyl nam sygnal i oczywiscie kazali za to zaplacic 25 zl ! Za podlaczenie :| Moj tata sie wkurzyl i pisze do nich list ;p Ze nie zaplaci pieniedzy i wogole,ma zamiar gdzies to zglosic ;p . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adrianadmo Napisano Grudzień 5, 2008 a ja mam polsat cyforwy juz 2 lata prawie i zadnych problemów nie było. Jak nie dało się aktywowac karty, bo za pozno to chcialam zrobic, to zadzwonilam i do 2 godzin było ok. No i raz zapomnialam zapłacic i odcieli :P ale po wpłacie na ich konto, po kilku godzinach znowu pojawil sie sygnał. Takze ja tam jestem zadowolona, ale jakby cos sie działo powazniejszego to bym poszla, nie dzwonila, do punktu dystrybucji i załatwiła wszystko na żywo :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 wszędzie to samo gówno-olewanie klientów.Zmienie to tak jak bym z deszczu wpadła pod rynnę.Czł wiek jest bezsilny i wściekły.I nie ma co sie łudzić,że ktoś zrobi o tym reportaż,bo nikt nie będzie za przeproszeniem srał we własne gniazdo.I kólko sie zamyka -radź kliencie sobie sam:-P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość no pomyśl trochę Napisano Grudzień 5, 2008 to ja mam chyba szczęście, płacę, mam sygnał, nic się nie psuje, tfu tfu odpukać w niemalowane, był taki czas, że amawiali mnie telefonicznie na droższy pakiet, to za którymś razem kazałam im przy moim nazwisku zrobić wykrzyknik z dopiskiem nie agitować :) powiedziałam, ze jak będę chciała coś zmienić, to dam radę zrobić to sama z ich strony internetowej. Teraz mam spokój :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość jak dla mnie Napisano Grudzień 5, 2008 a nie lepiej korzystac z miejscowych operatorow internetowych. u mnie taki pakiet kosztuje 25zl, a jest w nim ok70 programow(podstawowych ). i nie ma awarii, bo w koncu tez neta dostarczaja. wydaje mi sie, ze to taniej nic platformy cyfrowe, a jakos ta sama. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 szczegolnie, ze dystrybutorzy bardzo często sami nic nie wiedzą :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 adrianadmo-a masz już od nich nową kartę?Ja też mam polsat cyfrowy prawie dwa lata i przez cały okres było super.Teraz zmieniają sygnał nadawania i są potrzebne nowe karty do dekodera.I właśnie tu zaczęły sie problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 KAblowki nie oferują HD... takze jakosc nieco inna ani VOD :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 czarna Zmijo - bylas u dystrybutora ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 no ja raczej nie mam możliwości technicznych by korzystać z kablówek:-( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarna Zmija w kropki bordo 0 Napisano Grudzień 5, 2008 Kayka -nie,a co mi to da?Jak dzwonilam to powiedzieli,że mogę złożyć reklamacje i na odpowiedz będę czekać 30dni. Ja jestem raczej udupiona i nic nie wskóram bo mieszkam za granicą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kayka 0 Napisano Grudzień 5, 2008 no to tak czy siak nie poszlabys do dystrybutora, bo tam gdzie mieszkasz raczej ich nie ma. Powinni Ci ten m-c odliczyc od abonamentu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość vinyl gloss Napisano Grudzień 6, 2008 Czarna Zmija w kropki bordo tez mnie tak wkur*ia ten polsat bo ciagle na innych kanalach oprocz polsatu obraz sie zacina jest glos a obraz stoi w miejscu, albo glos sie tak zalamuje.porazka!po nowym roku przechodze na n i nigdy wiecej polsatu!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość to nie o to chodzi Napisano Grudzień 6, 2008 bezedury... ludzie, przecież polsat jest najtańszy na rynku!!!za te minimum 39 zł, chcielibyscie pewnie 1000 kanałów. ja tam nie mam problemów z odbiorem. jak narazie żaden konsultant mnie nie olał (jak powiedział, że aktywują za 30 minut, to było za 30) a tak na marginesie, autorko, jeżeli takim słownictwem się podczołgiwać jak do nich dzwoniłaś,to...hmm...na ich miejscu też bym ci nie pomogła...bo chamstwa nie znoszę;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ryjekkk 0 Napisano Grudzień 6, 2008 żmija a od kiedy ich tak prosisz o tą kartę ,bo ja od marca dzwonię po kilka razy w miesiącu i huj bombki strzelił ,co telefon to słysze ,że wysłali ,taaa kurwa z Singapuru to idzie na piechotę chyba .Ja nie mam już nic od miesiąca listopada,już jest grudzień i dalej nic ,skargi pisałam chyba ze sto razy .Nosz te pierdolone penery lecą totalnie w ciula ,płace co miesiąc za dwa pakiety tak jak ty a huj mi dają w zamian ,ba jeszcze na ekranie wyświetla mi się piekna informacja ,że mam uiścić opłatę za grudzień bo mi sygnał odłączą ,a huj niech se odłączają i tak nic nie mam . Najbardziej mi się chce śmiać jak konsultanci się produkują na infolinii ,że mam włączyć 21 kanał i tak ma byc przez kilka godzin ,no po co ,pytam się ,jak parametry nadawania się zmieniły a karta stara tego nie odbiera to co ma się tam uruchomić .Powinnam do niech napisac o zwrot kosztów za to moje dzwonienie bo przez te kilka miesięcy tego się nazbierało . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ryjekkk 0 Napisano Grudzień 11, 2008 Żeby nie było ,żem chamska ,dostałam dzisiaj kartę .Kurna od marca bidoczka szła . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach