Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Biała_Złośnica

Co zrobić? Doradzcie.

Polecane posty

Jakis czas temu pisalam tu bardzo zdenerwowana o tym, ze oddalam buty do reklamacji, w poniedzialek minely trzy tygodnie, miały być przed świętami, okazalo się ze nie ma, potem kierowniczka obiecywala ze beda na środę- wrobiła mnie i zastałam zamknięty sklep. Jutro po nie jadę. Zdaję sobie sprawę, że albo sklep będzie zamknięty, albo butów nie będzie. Co mam zrobić? Ile mają czasu na naprawę- 3 tygodnie czy 21 dni roboczych? Mówiła, ze 3 tyg ale znając zycie jak butow nie bedzie to bedzie sie wykręcała tym, że chodziło o dni robocze... Qrwa i co zrobić? Jak nie będzie to mam prawo żądać zwrotu pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zadzwoń sobie do rzecznika praw konsumenta czy jakoś tak w twoim mieście. Zwykle siedziw Urzędzie Miasta i nawet tak błahymi sprawami się zajmuje a jak napiszesz pismo i da ci pieczątkę to aprawa migusiem załatwiona wiem z doświadczenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilii
3 tygodnie czeka sie na buty. Ja pracuje w sklepie z obuwiem i wiem ze 21 dni to wystarczająco dlugo zeby wyslac buty do producenta i dostac je z powrotem. Masz prawo żądać zwrotu gotówki! Powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najpierw ją postraszę tym pisemkiem od rzecznika, czuję, że nie bedą chcieli mi zwrócić pieniędzy, już na początku mówiła, że nie ma o tym mowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×