Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość potrzebujaca_pomocyyyyy

do osób stosujacych ISOTREX

Polecane posty

kochani otoz dzisiaj pani dermatolog przepisala mi isotrex , mialam posmarowac sie na noc, i tak tez zrobilam, natomiast na to kazala mi połozyć krem nawilżajacy, równiez tak zrobilam....ale jak posmarowalam kremem , to mi sie ajkas mazia na buzi zrobila, jakbym guma sie oblepila, o co chodzi,pomożcie .

Gość Bydle XLL
Witaj, nie jestem co prawda lekarzem (jeszcze) ale musze niestety powiedziec ze trafilas na złą panią dermatolog. Niestety podręczniki i wykladowcy uczą starych metod ktore nijak sie mają do skutecznej terapi przeciwtradzikowej. Nie mam kompetencji co prawda oceniac dyplomowanego lekarza bo w koncu ona nim jest a ja nie, ale nakladanie czego kolwiek na takie srodki jak isotrex ktory po zastygnięciu tworzy skorupke to pomyłka. Na Isotrex nie naklada SIE NIC. Naklada sie go na noc, rano twarz myje delikatnym srodkiem do mycia twarzy (mydlo Acne-Aid okoo 20zl) i dopiero potem na dzien, nakladasz krem nawilżający. Bron Boze nie na isotrex (zgroza). Jeszcze jedna skromna a bardzo wazna rada, po myciu twarzy NIE WYCIERAJ jej trąc ręcznikiem. Przytykaj, dociskaj delikatnie recznik az twarz wyschnie, bron Boze nie trzec. Tarcie roznosi bakterie i sciera naturalny płaszcz lipidowy ktory sprawi ze twoja cera będzie jak pizza.

dziekuje ci bardzo za odpowiedz, lece zmywac ta mazie i posmaruje sie samym isitrexem :-) a powiedz mi czy jak juz bedzie łuszczyła mi sie skóra moge zrobic delikatny peeling, wiesz ja uzywam podkładu i na tak przesuszonej skórze to okropnie wyglada, a bez podkladu ani rusz z domu :)

Gość Bydle XLL