Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aniczka*

pomóżcie...

Polecane posty

Gość aniczka*

Wiem , że na tym forum wiele osób ma napewno gorsze problemy i mój może wydać się błachy ale bardzo proszę o radę ... ( to tyle w ramach wstępu ;) ) .. Studiuję na tym samym roku co obiekt moich zainteresowań (mało tego , mamy razem wykłady raz w tygodniu) i nie mam pojęcia jak sprawdzić czy On również się mną interesuje i czy chciałby się ze mną umówić i bliżej poznać :P. On nie daje tego po sobie poznać dosłownie ,ale mogę wam przedstawić jak się wobec mnie zachowuje. Mianowicie , gdy jestem obok to widzę kątem oka że czasami na mnie zerka , zawsze się ze mna wita i uśmiecha gdy widzi mnie w dany dzień po raz pierwszy, czasami gdy rozmawiam z kimś z jego grupy i on stoi obok to również zamieni ze mną kilka słów, gdy idę po kawę do automatu (:D) to się specjalnie do niego uśmiecham lub mu macham i on się odwzajemnia. Nie wiem co o tym sądzić . A może za dużo sobie wyobrażam i On poprostu jest "taki miły" dla wszystkich ? a raczej dla każdej ? Chciałabym się z Nim umówić na jakieś piwo albo kawę czy spacer i poznać Go bliżej , bo wydaje mi się sympatyczny i może okazać się dobrym kandydatem na coś więcej :D:P. Nie chcę robić pierwszego kroku , ponieważ nie wiem jak go zrobić. Coraz częściej o Nim myślę takżę po zajęciach :P, bo mnie to gryzie.Proszę doradźcie coś szybko. Z góry dziekuję i pozdrawiam :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdsdd
Podejdż do niego i zapytaj o błahą rzecz. Uśmiechaj się do niego a potem postaraj się zagadać o to, co studiuje, albo, jak mu się studiuje, coś w tym rodzaju. Po prostu musisz zainicjować rozmowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdsdd