Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Allicjjaaa

Sama w ciąży -- Któraś z Was też to przechodziła ?

Polecane posty

Gość Allicjjaaa

Mam 22 lata, jestem studentką i jestem w 3 miesiącu ciąży... 2 tyg. temu zostawił mnie chłopak po 3 latach związku :( Jest mi tak ciężko, mieszkam z rodzicami jeszcze i jest mi okropnie wstyd. nie wiem jak sobie poradzę :( mój chłopak zapadł się pod ziemię... nie wiem na czym mam teraz skupić mysli ? mam studia... i dziecko w drodze, dopiero 22 lata i zostawil mnie facet.... nie wiem co bedzie dalej, czy to sie skonczy happy endem ?

Gość pastylka1
Rodzicie powinni cie zostawic bez srodkow do zycia, ciekawe jak bys sobie poradzila:O Moze na drugi raz nie poskapilabys na gumke czy tabletki:O

Gość LookInToMeEyes
Pastylka1 Jesteś okrutna. Dziewczyna załamana,a Ty nóż w plecy wbijasz.. Moim zdaniem ten facet, to duże dziecko ucieka przed obowiązkiem. Nie przejmuj sie dasz radę. Moja siora ma 17 i 9 miesiecznego synka. Podala gnoja o alimenty i sam teraz skamle pod drzwiami do 2 w nocy by dziecko zobaczyc..;]

Gość Anioły.....
pastylka zastanawiasz sie czasem co piszesz czy tak pierdolisz co Ci puste echo z Twojej glowki podpowie, aby zaistniec na forum?

Gość Allicjjaaa
zabezpieczaliśmy się ...to była wpadka, nie spodziewąłam sie tej ciąży... i ja pracowałam, obecnie mam zwolnienie lekarskie bo b. źle się czułam.... Jak masz obrzucać mnie błotem to daruj sobie i przeczytaj jeszcze raz tytuł topiku zanim cos napiszesz

Gość Anioły.....
Alicjo to nie Tobie powinno byc wstyd tylko jemu. Pogadaj z rodzicami, na pewno Cie wespra. Nie jestes smarkula wiec nie miej obaw przed tym co przed Toba. Wierze, ze dasz rade. Co by mialo nie byc trwaj i rob wszystko by szczesliwie donosic maluszka.

Gość pastylka1