Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Typiara spod znaku Panny

telewizja N na kartę - co i jak - bo jestem zielona

Polecane posty

Gość Typiara spod znaku Panny

A więc tak mieszkam w wynajętym pokoju mam tylko zwykłą telewizją z anteny siatkowej, chcę mieć telewizję N na kartę (bez żadnych umów) czy wystarczy że kupię kartę czy coś jeszcze muszę mieć (posiadam tuner tv i laptopa) jakiś odbiornik czy inne cudko muszę mieć czy co?

Najlepiej to do nich zadzwoń... tylko od razu uprzedzam...nie wierz w te brednie że za całe połączenie zapłacisz 1.22 dostałam właśnie wyciąg...:O za 8 minut i 26 sekund rozmowy z nimi zapłaciłam 12 zł. hmmmm....dziwne bardzo...naciągacze i nic więcej nie mam na ich temat do powiedzenia.... Każda inna telewizja cyfrowa nie jest lepsza...nie myśl, że płacisz jednorazową opłatę bo to bujdy mało tego płacisz za całe połączenie włączając to co musisz sie naczekać za połączeniem z konsultantem czyli od 3 do 30 minut czekania....NACIĄGANIE AŻ PISZCZY!!!:O