Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jesteście za kierowcom czy za

dziś jadąć autobusem kierowca kazał wysiąść trzem chłopakom bo mieli piwo i byli

Polecane posty

wycięci i chyba palili i wkońcu wysiedli i nie istotne ze była to godzina 20:00 i dojść do nastepnego przystanku to jakieś 10 min drogi.jesteście za kierowcom czy za tym zeby zeby go uprosili i dowiuzł do jakiegoś przystanku zeby mogli sie przesiąsc i jechać dalej czy dla nich to jaklś nauczka ???

Gość 33399789
jestem za kierowcĄ Byłeś jednym z nich, co? :O

Gość kierowca powinien
zadzwonic po policje ;/ malo ze na wytrzezwialke by trafili to jeszcze kare by dostali za picie i palenie w miejscu publicznym ...

Gość makarons
nie ma tu co dywagowac za kim sie jest a za kim nie, takie sa przepisy i koniec, jeszcze sie mam nad lachami uzalac bo biedactwa naja daleko do automusu...o 20.00...ooo kurwa ale straszne...ja o 23 musialam na piechote kilka przystankow przejsc bo sie autobus zepsul i nikt sie nie uzalal a byl to ostatni autobus ktory wogole w tym dniu jechal

nie nie byłem jednym z nich bo chyba nie dał bym rady pisać:) ja z tych poządnych ale nie nudnych kierowca odpoeisds za autobys i współ pasazerów nikt za nimi sie nie uzala tylko na szczescie nie mamy cenzury w internecie i kazdy moze swoja opinie wyrazić

Gość z punktu prawnego
kierowca nie ma praw nic zrobic jesli zaplacili za biletyi jesli zaden z pasazerow nie zlozyl zazalenia. mogl zawiadomic policje. w bardziej cywilizowanych krajach ludzie moga kupic alkohol w autobusach czy pociagach ...ale z drugiej strony ludzie tam zachowuja sie kulturalnie anie jak banda szczyli . JESTEM ZA KIEROWCA

Gość makarons
zgodnie z przepisami jest ZAKAZ SPOZYWANIA ALKOHOLU na pokladzie autobusu, niewazne czy za bilet zaplacili czy nie, to samo tyczy sie palenia

Gość makarons