Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość iwonnnna

Takie samo IP. pomóżcie rozwiązać problem.

Polecane posty

Gość iwonnnna

Witam. Czy możliwe jest aby ktoś podpiął się pod czyjeś IP. komputera? Właśnie dowiedziałam się że ktoś dostał wiadomość ode mnie z mojego IP. a ja w ogóle wczoraj nie używałam komputera. Nikt też nie miał możliwości skorzystania z mojego komputera. Mieszkam sama więc nie jest to możliwe. Osobiście widziałam tę wiadomość i zastanawiam się jak to możliwe.

masz Neostradę lub połączenie z tak zwanym dynamicznym ip (czyli zmiennym)

Gość nie znam się na tym zbytnio
ale jak masz neo albo netie to masz zmienne IP, ciiagle się zmienia a jak masz kablówke to możesz mieć stałe choć i tam to zewnetrzne nieraz się zmienia (z puli IP zewnętrznych danej sieci bo wewnatrz masz na stałe przypisane)

Gość iwonnnna
Neostradę.

Gość nie znam się na tym zbytnio
no to nie pitol nonsensów, w Neostrradzie masz za każdym razem inne IP tylko dwie pierwsze cyfry sa stałe np 83.10.zmienna.zmienna. to jakas bzdurka :)

Gość iwonnnna
Neostradę mam w biurze. W domu mam internet radiowy. Nie pisałabym tematu gdybym znała się na tym. Skoro piszecie że IP. jest zmienne więc jakim cudem z mojego maila i IP. była wysyłana wiadomość o której ja nic nie wiedziałam?

Gość iwonnnna
Wiadomość wysłana była niby z domowego komputera. Tam mam radiowy. W pracy odczytana była na neostradzie.

Gość prezencik dla niego
Mógł ktos korzystać. ja niedawno miałam tak samo, ktoś pisał z mojego adresu, nawet znał hasło do mojej poczty. A mieszkam sama... Wezwałam dostawcę i okazało się, że to nowo wprowadzeni sąsziedzi tak sobie używają... Znają moje wpisy, hasła...

Gość iwonnnna
Moi najbliżsi sąsiedzi mieszkają 0,5 km dalej. Nie sądzę aby mieli internet bo to starsi emeryci.

Gość premia od marca