Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość antonina szprychonina

sprawdżcie moje cv!!! proszę

Polecane posty

W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie zamieszczone w Powiatowym Urzędzie Pracy w x, chciałabym zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko kierownika salonu Orange. W czerwcu 2008 roku ukończyłam Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Nauk Ekonomicznych z tytułem magistra w zakresie ekonomii menedżerskiej. Od czterech lat do dnia dzisiejszego pracuję jako akwizytor do spraw sprzedaży w xl w x. W związku, z czym posiadam umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych pozytywnych relacji z Klientem. Praca na tym stanowisku nauczyła mnie nie tylko samodzielności i systematyczności, ale również dobrej organizacji pracy i całkowitej odpowiedzialności w wykonywaniu obowiązków służbowych. Moimi zaletami są zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie. Ponadto jestem osobą rzetelną i dyspozycyjną. W pełni angażuję się w powierzone mi obowiązki. Jestem przekonana, że moje predyspozycje pozwolą na efektywną pracę. Uważam, że jestem odpowiednią kandydatką na to stanowisko. Mam nadzieję, że zainteresowałam swoją osobą i będę miała przyjemność spotkać się z Państwem na rozmowie kwalifikacyjnej, by pełniej przedstawić swoje umiejętności.

Gość iijijij
W związku, z czym bez przecinka powinno być Od czterech lat do dnia dzisiejszego pracuję jako akwizytor do spraw sprzedaży w xl w x, w związku z czym....

Gość iijijij
ps jesteś pewna że to cv?

Gość dominikanananaa
to nie jest cv tylko podanie (list motywacyjny) !!!