Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość M_kaaaaa

Czuje, że cofam się w rozwoju

Polecane posty

Gość M_kaaaaa

Bezrobotna, w trakcie przerwy w studiowaniu, brak kasy na kontynuowanie studiów, brak perspektwy i ta dobijająca monotonność. Ktoś ma podobnie?

Gość ulllllllllllllllllllla
a dlaczego masz przerwe w studiowaniu?

Studiuję, ale pracę mam taką, że też czuję, że cofam się w rozwoju. Dlatego bardzo chcę ją zmienić. Myślę, że jestem w stanie sobie wyobrazić, co czujesz, bo też miałam momenty, gdy ani nie pracowałam, ani się nie uczyłam.

ok, nie zuwazylam ze odpowiedz jest w tym co napislas:)

moze sprobuj zaczac uczyc sie jakiegos jezyka, obslugi jakiegos programu, cokolwiek. jest wiele samouczkow chociazby dostepnych przez internet. zawsze w ten sposob sie roizwijasz a nie potrzebujesz do tego nakladow finansowych

Gość M_kaaaaa
Najgorsze w tym wszystkim jest to ze czuje, że przez ten p*****ny kryzys nieczego nie dostane. Ciągle tylko zwolnienia, zwolnienia ! Nie mam pojęcia gdzie i jak sie zachaczyć. Chodzę, pytam i ciągle odprawiaja mnie z kwitkiem!

ja mialam tak po skonczeniu studiow. siedzialam pol roku w domu, w malym miescie, z ktorego prawie wszyscy moji znajomi uciekli juz. pamietam jeszcze kiedy kazdy dzien wyglada tak samo. sp[robuj to jakos przerwac.

Gość M_kaaaaa
Też myslałam o języku. Chciałabym ten okres aktywnie przeczekać. Wykorzystac tak, żeby w przyszłości zaprocentował. Myślałam o angielskim. W szkole troche się już uczyłam. Podstawy znam. Myślałam o jakimś kursie, ale płatynym. W kwestii finansowej w tym przypadku mogłabym liczyć na rodziców. Problem w tym, że w mojej miejscowości jest tylko jedna szkoła oferujące takie kursy - tyle, że nie chlubi sie pozytywnymi opiniamii.

Gość M_kaaaaa
Właśnie problem "małej miejscowości" tez mnie dotyczy.