Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość już niedługo mama

poród jeszcze raz

Polecane posty

Gość już niedługo mama

mamusie napiszcie jaki poród byście wybrały na moim miejscu i dlaczego : w wodzie czy ze znieczuleniem ..... w przyszłym tygodniu bede miec wizyte u położnej i bedziemy układac plan porodu :( naczytałam sie sporo na ten temat tylko nie wiem jak to jest w rzeczywistości a nie mam kogo spytac kto by w ten sposób rodził ....

Gość plan porodu
????????????:-D Dobre.

Nic w tym zabawnego nie ma. Zapewne przyszła mama rodzić będzie za granicą. W UK powszechną praktyką jest sporządzanie tzw. planu porodu. Niestety nie doradzę merytorycznie, bo nie mam doświadczenia... Mnie bardzo ciągnie do porodu w wodzie...

Gość już niedługo mama
no dobre na poczatku nie wiedziałam o co chodzi ale mam sie zastanowic w jaki sposob chce rodzic w jakiej pozycji itd. i chodzi o to aby w ostatniej chwili nie tłumaczyc wszystkim o co chodzi

Gość poród sobie możesz
poród sobie możesz planować jak chcesz a i tak możesz urodzić inaczej niż planowałaś. Nad czym tu sie zamartwiać? Masz możliwość dostania znieczulenia to go weź i już.

Gość już niedługo mama
planowac akurat moge i jak nie bedzie przeciwskazań to urodze jak zaplanuje dlatego pytam o opinie doświadczone juz mamy ktorą opcje by wybrały

Gość ciemnogród/
widze ze tu pomocy nie znajdziesz bo w pl to na ogólnej sali i na żywca na łóżku ;/ ja wybieram poród w kuckach, w ruchu (nie na łóżku), rezygnuje ze znieczulenia zewnatrzoponowego natomiast wybieram zastrzyk w pupe znieczulający i zastrzyk przy rodzeniu łożyska. Witamine K dla dziecka w zastrzyku. Ile z tego uda sie osiągnąc zobaczymy za 3 miesiace :) powodzenia :)

Gość z życia wzięte....