Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

_LadyAnn_

Co chwila wyłącza mi się internet ... sam się rozłącza ... pomózcie

Polecane posty

mam neostradę tp. co jakiś czas (ostatnio dośc często) ciągle rozłącza mi połączenie. Dostaje już szału :O Ktoś miał podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mam to co chcę
duchy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zadzwon do neo
:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a jaki masz modem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość masz wirusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość yeah bejbe
mam to samo od kilku dni !!! neo tak ma od czasu do czasu za jakiś czas to minie, spoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam neostradę 4 rok i szczerze mówiąc nigdy mnie nie zawiodła być może trwa przebudowa łącza w twoim rejonie itp. zadzwoń moze na pomoc tech i wszystkiego sie dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z neostradą to są same kłopoty, nie dość, że droga to i do dupy. Masz wirusa, kurewsko trdnego do usunięcia, najlepiej format i na nowo wgrać system z płyty, albo wykasować neostradę dokładnie z dysku C , z forderu File i wgrać z płyty na nowo, tak mi poradzili w serwisie telefonicznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konfuzi
Ale Ci głupot nagadali. Mnie powiedzieli, że to sprawa przepustowości linii i kiedy nie może dać tego co powinna, neostrada wyłacza się. Np. masz opcję 6Mb/s i tyle do Ciebie idzie a linia jest w stanie przesłać w danej chwili tylko 2 Mb/s, Neostrada się wyłącza, gdyż nie daje rady. Tak widocznie mają ustawione, aby nie blokowało. To brzmi przekonowująco, jednak dlaczego linia nie daje rady, może również zależeć od złej konfiguracji software, lub błędnych updates w Neostradie i nie koniecznie linia jako hardware jest temu winna. Mam opinię, że Neostrada niestety nie ma kompetentnych ludzi i dlatego tyle problemów. Musisz dzwonić na 801505505 i z naciskiem żądać usunięcia tych problemśw i nie pozwolić sobie na opowiadanie bajek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znajdzie się parę możlwości
1. coś jest z kablami. jeżeli się ADSL rozłącza 2. jeżeli masz router WIFI to może laptop ma słabą jakość sygnału. jak daleko od rutera siedzisz więc się rozłącza sieć lokalna a nie net 3. jak masz modem podłączane przez USB to może coś z portem przełącz do drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znajdzie się parę możlwości
a jakość linii łatwo sprawdzić jak się ma router :P bo na pewno wszystkie podaję noise margin według zasady http://www.ubasics.com/ADSL_Noise_Margin_and_Attenuation_Numbers możesz określić parametry linii czy jakość starczy dla twojej przepustowości. Chociaz to niby powinni sprawdzić/wiedzieć w centrali tpsy zanim ci założyli neo. Zawsze możesz dzwonić, jeżeli się ADSL rozłącza, na infolinię i zgłaszać awarię linii. Jak np wcześniej tak nie było to może studzienki zamokły albo co :classic_cool: mogą naprawić albo powiedzą że nie masz technicznych możliwości na neo :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nic nie mają ustawione
po prostu jeżeli poziom szumów i sygnału jest "za blisko" to łącze pada i tyle. Kwestia jakości kabli i odległości od centrali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×