Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szukająca studentka24........

rozmowa kwalifikacyjna na kierownicze stanowisko czego się spodziewać

Polecane posty

Gość szukająca studentka24........

Jestem studentką ostatniego roku studiów dziennych, co za tym idzie doświadczenie mam niewielkie.Pracuję sobie od prawie 9miesięcy, ale nie jest to jakoś tam specjalnie ambitna i rozwojowa, w związku z tym postanowiłam poszukać innej pracy. Wysłałam na razie parę cv tak dla rozeznania się na rynku pracy i co mnie zdziwiło zaprosili mnie na rozmowę na kierownicze stanowisko. Tylko tak teraz sobie siedzę i się zastanawiam o co mnie mogą zapytać.Szczególnie, że nie mam doświadczenia na stanowisku kierowniczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Administracja ex
szkoda, że nie podałaś branży bo Pani Kerownik :) to i Biedronka i Tesco ale i bank... wtedy dam Ci odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach