Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zagubiona_bardzo_ona

IRAKIJCZYK

Polecane posty

Cześć! Proszę o waszą radę. Opiszę tą historię w całości. Od nowego roku pracuję jako informatyk we włoszech (część północna). NIkogo tutaj nie znałam zaraz po przyjeździe, ale jakoś powoli powoli zaczęło mi się wszystko układac poznałam tubylców i rozkręcałam życie. Jakiś miesiąc temu poznałam Jego. Na początku podeszłam do niego sceptycznie jak do kolegi. A na samym początku tak w pierwszych chwilach myślałam że to jest w ogóle włoch z południa, nie widziałam że to arab. Umówiliśmy się raz pierwszy drugi trzeci. Cudowny mężczyzna, słodki, szarmancki, uroczy, kochany, dobry. Tylko że ja nie jestem w stanie mu zaufać :O Ciągle mam w myślach wszystkie historie które słyszałam w Polsce, wszytskie odcinki Rozmów w Toku, wszystkie filmy, wszystko co czytałam. I mimo tego że się z nim umówię, to itak cały czas patrzę mu na ręce i poprostu nie wierzę. Wydaje mi się że zaraz mnie porwie wywiezie gdzieś i ślad po mnie zaginie. Jestem bardzo uprzedzona, udaję przed nim że nie jestem i w ogóle nie podejmuję tego tematu. Jestem uprzedzona mimo że nie dał mi ani grama powodów! Spotykam się z nim bo w tej chwili jest tu najlepiej znaną mi osobą. Nie mam się zupełnie kogo poradzić, starzy przyjaciele sobie poszli, nowych jeszcze nie mam, a rodzice daleko w Polsce i nie chce ich denerwować. Co o tym myślicie!!!!???? Za 2 miesiące będę mogła uciec i przenieść się do Rzymu, i centrali firmy, decyzja należy do mnie. Poradźcie :O