Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Szymcio

prosze o pomoc zalezy mi na czasie!!! HELP

Polecane posty

Gość Szymcio

nie moge sprawdzic stanu konta, gdy sie rejestruje moje ID jest dobre ale password zły a nie wiem dlaczego, za pierszym razem normalnie z tym samym hasłem weszłam i sprawdziłam konto, teraz wogole nie moge wejsc, chcialam zmienic hasło ale pytaja mnie się o jakies Enter Memorable Information i powtorzenie jak ja wogole nie znam tego numeru, setki razy kombinowałam roznych opcji az w koncu na samej gorze teraz mi sie pojawia taki napis : 131422 - You already have an outstanding application, ref 49109267. Please call us on ALLCRVTEL ALLCRVTEL_OS. TEXTPHONE USERS ONLY please call ALLCRVTEL_TP ALLCRVTEL_TP_OS. CZY MOZLIWE JEST ZE MNIE ZABLOKOWALI ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprezynka
mozliwe tez tak mialam.jest kilka prob wpisania chasla pozniej blokuja.a moze masz wcisnietego capslocka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A w jakim banku masz konto? Bo w Lloyds wchodząc na konto internetowe oprócz ID i hasła trzeba wklepać jeszcze to Memorable Information. Z tego co pamiętam to jak zakładasz internetowe konto to ID przysyłają Ci z banku, a hasło i Memorable Information musisz ustalić sobie sama. Dopiero po podaniu tych trzech informacji możesz sie zalogować na swoje konto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×