Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Obywatelka E.G.

Nienawidzę swojego ciała, nie jest moje

Polecane posty

Gość Obywatelka E.G.

Studiuję filologię, lubię teatr, literaturę, słucham poezji śpiewanej i rocka. Jestem dość nieśmiała, myślę, że subtelna. A chyba nikt mnie tak nie odbiera. Mam wielkie cycki i twarz kretynki. Ubieram się skromnie, żadnych dekoltów nie noszę, maluję delikatnie, nie farbuję włosów. I interesują się mną tylko wyżelowane byczki. Tacy faceci potrafią mnie zaczepić na ulicy i powiedzieć "cześć, maleńska, jesteś słodka, umówisz się ze mną?"(cytuję). Czuję się wtedy jak taka łatwa panienka spod dyskoteki, do zarwania na jedną noc. A łatwa na pewno nie jestem. Nigdy się nawet nie całowałam. I pewnie zostanę dziewicą do końća życia. Żaden normalny facet mnie nie chce, a reszcie dziękuję. Cholera, co za życie...;/

Gość novvenna
znam to:D tez mnie oceniają przez pryzmat moich piersi:O

Gość NiePsuj
Jaka jest twarz kretynki?

Gość NiePsuj
Poza tym obywatelko sama wpadacie w swoja pulapke, drazni was ocenianie powierzchownosci a chcecie aby ktos poznal wasze wnetrze, no to fajnie ze studiujecie filologie i macie takie kulturalne zainteresowania trzeba jeszcze troche nad podejsciem popracowac, przestac sie przejmowac co mowia inni i wtedy znalezc sobie kogos kto was doceni.

a moze wlasnie powinnas zaczac farbowac wlosy itp... nosic odkryte bluzeczki i pokazywac swoja kobiecosc a nie ukrywac ja !!! jak sama sie nie zaakceptujesz nikt tego nie zrobi.

eee tam przesada dziewczyny :P mnie tez oceniaja po wyglądzie ale jak zaczyna się rozmowa to bardzo często panowie milkną bo hmm wiem więcej niz oni;) ale z drugiej strony kazda z nas jest postrzegana tak jak podświadomie sama się kreuje/widzi:)

Gość Obywatelka E.G.