Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Czuję się oszukana...

Problem ze sklepem meblowym - proszę o poradę

Polecane posty

Gość Czuję się oszukana...

Mam taki problem. Kupiłam meble, które w paczkach zostały dostarczone mi do domu. Paczek było bardzo dużo, przeliczyliśmy je na szybko i mąż podpisał dostawę, a ja zapłaciłam za całość kierowcy. Niestety po przeliczeniu jeszcze raz wszystkiego okazało się, że brakuje jednego ważnego elementu, który figurował na fakturze. Niestety my dostawę podpisaliśmy i teraz sklep twierdzi, że wszystko było i nie chce nam oddać tego brakującego elementu za który zapłaciliśmy. Poradźcie coś. Jest jakiś sposób aby odzyskać ten brakujący element???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość billy sramstrong
napisz na topiku dla degeneruchów , tam jest taki Myrevin... on ci pomoże na pewno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czuję się oszukana...
a wszystko przez to, że zaufaliśmy temu sklepowi bo trzeba było sprawdzać przez 3 godziny, wszystko co do śrubki a kierowca niech czeka a my nie chcieliśmy robić kłopotu, to teraz mamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość próbuj negocjacji
sklepy często uznają reklamacje w takich razach jak wasz a rozmawiałąś z nimi przez telefon? lepiej iśc osobiscie i z właścicielem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czuję się oszukana...
Oczywiście, zgodnie z umową, wspólnie z mężem obciągneliśmy kierowcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak faktycznie
koniecznie porozmawiaj z kierownikiem, bo to musiala być po prostu pomyłka, nikt nie zabrał przeciez celowo tego jednego elementu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×