Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kwiatek...

czy jest tu jakis prawnik??

Polecane posty

Gość prawikow tu bez liku
:D

Gość prawnik nie odpowie ci za
darmo :D po tym poznasz prawnika :D

Gość oleoleoleole
no jestem :) i to na serio

Gość Poszukiwany
jestem ................

Gość Poszukiwany
tak............. proszę

Gość doswiadzony od dawna
no jest w końcu cos na temat. dawaj

Gość Poszukiwany
A co o tym mówi twój lekarz ?

Gość gomoria
Kwiatek - nie jestem prawnikiem ale czytalam gdzies w gazecie o tym tylko nie wiem czy Ci dobrze powiem. Chyba do roku czasu odkad "podarowalas" mozna wycofac a po roku juz nie

Gość Poszukiwany
bliższe okoliczności - co kiedy jak , w jakiej formie, czy prez notariat?

Gość
tak jest mozliwosc, jesli obdarowany dopuscil sie razacej niewdziecznosci wobec obdarowujacego najlepiej jakby byli swiadkowie albo dowody

Gość prawnik nie odpowie ci za
tak jest mozliwosc, jesli obdarowany dopuscil sie razacej niewdziecznosci wobec obdarowujacego - to dotyczy testamentu a w tym przypadku darczynca zyje :D nie ejstem prawnikiem nie wiem ale wydaje mi sie ze jesli dalas cos komus to wlascicielem tego jest obdarowana osoba wiec nie ma juz mozliwosci co innego jesli chodzi o testament.

Gość gomoria
Tak jak napisała BAZIENKA cos podobnego było w gazecie z tym ze uwzgledniono czas ze tylko do roku czasu od "podarowania"

jesli ojciec przepisal to na corke. Bez wiedzy zony, pozostalych dzieci i innych. UtRzymywane to bylo w tajemnicy.