Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jutro szkolenie

call center

Polecane posty

Gość jutro szkolenie

opiszecie swoje odczucia po lub w pracy na tym stanowisku ? i niech wypowiadają sie osoby które wytrzymały przynajmniej miesiąc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanowisko: call center? cos ci sie pomieszało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pracowałam swego czasu w jednej z firm telekomunikacyjnych. praca bardzo, bardzo ciężka psychicznie! ludzie do których dzwoniłam, bądź którzy dzwonili do mnie bardzo różni! generalnie zazwyczaj byli grzeczni bądź po prostu się rozłączali, ale czasem trafił się człowiek, który w ogóle nie dał dojść do słowa :( potrafił krzyczeć, przeklinać, wyzywać mnie od najgorszych :( ogólnie bardzo nie polecam :( chyba, że to klienci dzwonią do Ciebie (w tym dziele, mimo, że też zdarzało się różnie) pracowało mi się znacznie lepiej! bo to nie ja nagabywałam ludzi! bo właśnie tak czasem traktowałam tą pracę :( uważam, że trzeba mieć mocne nerwy do takiej pracy! i być odpornym na stres! bo praca na bank nie jest ciężka fizycznie, ale psychicznie potrafi wykończyć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ONA ODPOWIADA
Pracuję w call center już 3 rok.Odbieram rozmowy przychodzące.Nie jest tak żle,mamy często szkolenia z obsługi klienta,musimy trzymać się procedur i standardów rozmowy.Ludzie bywają różni,ale wszystko zależy od Ciebie jak pokierujesz rozmowę.Napisz coś więcej. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kropeczek7
Hej Wiecie coś może o firmie APT Human Resources? W poniedziałek idę na szkolenie na stanowisko call center.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×