Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość aasserr

Aparat stały na zęby!!!!!

Polecane posty

Gość aasserr

hej!!! mam 16 lat i strasznie krzywe zęby na dole, względem siebie ą niesamowicie powykrzywiane i straszniesą sciśnięte, oprócz tego moje kły(trójki) są strasznie wysokie, względem górnych zębów są te dolne nieróne i teraz zapytanie ile musiałabym nosić aparat na zęby(stały) aby je wyprostować, musiałabym go mieć tylko na dole czy i na górze też, jakie to są koszty????? a może jest jakaś operacja żeby to naprawić???? lub słyszałam też(nie wiem czy dobrze kojarze) można zrobic nowe zęby i dziąsła czy jakoś tak, to się chyba licówki nazywa, nie zadobrze to kojarze co to było, jestem dziewczyną, lekarz powiedział moim rodzica juz we wrześniu 2005(jak 12 lat, 13 rok życia miałam) że powinnam nosić aparat ale oni powiedzieli że jak poczekam to się nic nie stanie, obecnie strasznie bolą mnie zęby i dziąsła, przy jedzeniu, piciu, myciu ich, niech się walne w twarz to idzie z bólu oszaleć, napiszcie ile kosztuje taki aparat i wgl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Męczy mnie podobny kłopot, to wszystko zaczyna być nie do zniesienia. Gdzie we Wrocławiu założą mi aparat ruchomy? Mam 18 lat, powinnam się jeszcze załapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skieruj się do wrocławskiego ortodonty http://ortodontawroclaw.com.pl , którego gabinet mieści się na ulicy Ołtaszyńskiej 92C. Mojej córka podjęła się tam leczenia wad zgryzu, właśnie przez aparat ruchomy. Wszystko zostało przeprowadzone w niezwykle profesjonalny sposób, naprawdę warto podejmować takie kroki pod fachową ręką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach