Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość malinowykrul

internet Vectra umowa przez telefon

Polecane posty

Gość malinowykrul

witam, w kwietniu zadzwoniła do mnie pani, przedstawiając się, że jest z biura obsługi klienta i wcisnęła mi zwiększenie dwukrotnie transferu internetu za dodatkowe 5 zł miesięcznie. Zgodziłem się, miałem dostać pocztą potwierdzenie tego na piśmie. Transfer mi się nie zmienił, żadna umowa nie dotarła- myślę wtedy, że coś im się chyba pomyliło i jak to się mówi \"sprawę olałem\". Jakież było moje zdziwienie, kiedy żona poszła do kasy zapłacić za kolejny miesiąc- łatwo zgadnąć: do płacenia 5 zł więcej. Zapłaciła. To ja wtedy ruszyłem w tango do lokalnego biura obsługi klienta- tam oczywiście w systemie mają, że zmienili mi już transfer i wg nich wszystko jest ok. Nikt nie wie dlaczego nie dostałem potwierdzenia umowy zawartej telefonicznie i w ogóle nic więcej nie wiedzą. Mało tego, internet od jakiegoś czasu miałem już przyspieszony dwukrotnie- jeszcze przed zawarciem telefonicznie ostatniej umowy. Pytałem o to jeszcze w 2007 roku i powiedziano mi, że przyspieszają łącza i wszystkim abonentom zwiększają dwukrotnie transfer (chyba chodziło o rekompensatę zwiększonego podatku od internetu). Na piśmie nigdy nie miałem, że został mi już wtedy zwiększony dwukrotnie transfer. Po raz kolejny wyruszyłem do BOK opisując wszystko od początku. Wtedy pracownik BOK stwierdził, że on się wtedy pomylił i przypisał mi kiedyś nienależnie zwiększony transfer. Poprosiłem o prawidłowe ustalenie transferu jaki mam na ostatniej pisemnej umowie- czyli pracownik BOK zmniejszył mi transfer o połowę. Oczywiście cena została taka sama. Najbardziej się zdziwiłem kiedy wysłałem emailem zapytanie do głównej siedziby BOK kiedy kończy mi się umowa na internet. Pani odpisała, że zobowiązanie kończy się w kwietniu 2011 roku ( czyli wyliczyłem, że po 24 miesiącach od zawarcia umowy telefonicznie). Jakim cudem? Czy zostałem oszukany? Czy umowa telefoniczna była ważna? Jak to rozwiązać? Nie chodzi mi o 5zł, ale żyjemy w Państwie Prawa. Kto z was miał podobny kłopot i czy macie zwiększony dwukrotnie transfer, a nie macie na to umowy? Vectra chyba w 2007 roku wszystkim podwajała szybkość łącza \"w nagrodę\".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×