Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Zapytam...

Gdzie najlepiej usunąć bliznę laserowo? - Wrocław.

Polecane posty

Gość Zapytam...

Zależy mi na sprawdzonych gabinetach i specjalistach, i aby pierwsza wizyta (konsultacja) była darmowa. Nie chcę wybulić stówki, żeby lekarz stwierdził, że blizny się usunąć nie da (z uwagi na specyficzne ulokowanie). Proszę o opinie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zapytam...
up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zapytam...
Nikt nic nie poradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja nie jestem lekarzem
a moge Ci powiedzieć za darmo, że blizny usunąć się nie da, a juz na pewno nie laserem. Szczególnie, jak jest np. po jakims cięciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zapytam...
Przecież istnieje teraz tak popularne i ponoć skuteczne laserowe usuwanie blizn. Więc jak to możliwe, że się nie da usunąć blizny? Ja się zgodzę, że nie całkowicie ale częściowo pewnie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to wszystko pic na wode
gabinety reklamuja swoje lasery, które kosztuja kupe kasy, a tak naprawde nic nie dają. Zrobisz sobie serie 5ciu zabiegów, zapłacisz kilka tys. zł. i będziesz rozczarowana. Ludzie są naiwni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zapytam...
Ok, a ja z kolei słyszałam, że to jest bardzo skuteczna metoda. A kilku tys, nie wywalę, bo na moją bliznę, z tego co się orientowałam, zabieg powinien kosztować ok.100zł. Ale aby się upewnić, czy moja blizna się nadaje do tego typu zabiegu, chcę się skonsultować z specjalistą, ale zależy mi aby pierwsza wizyta była gratis. Ponawiam pytanie, wypowie się ktoś, kto zna dobry gabinet i jest po takim zabiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu