Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dominikkkaaa

Pomozecie???

Polecane posty

Gość dominikkkaaa

Tak się zastanawiam ile potrzebne pieniędzy będzie na wesele. Proszę nie piszcie mi 30 tys, 50 tys, albo 20. Jeśli macie czas to proszę o dokładniejszą odpowiedź. Ceny w restauracji są najróżniejsze. Przeznaczam na ten cel 15 tys będę miała setkę gości liczę, że za osobę 150zł, ale mam nadzieję, że znajdę gdzieś taniej:) Chodzi mi o resztę wydatków napiszę swoje ceny i chcę abyście mi powiedzieli czy to nie za drogo. * suknia już butami i dodatkami ( 2300zł) * garnitur dla pana młodego również już ze wszystkim ( 1500zł) * obrączki (1500zł) * alkohol (2200 sama wódka) * samochód wypożyczony (700zł) * dekoracja( 400zł) * bukiet (140zł) * opłata dla księdza (200zł) * zespół 3000zł a dj 1500 nie wiem co wybrać? *kamerzysta 2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo drogo
bardzo drogo za kamerzystę, alkohol, zespół i samochód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radca prawno-weselny
no wiec tak: 1).lokal-powinnas znalesc-wiele jest lokalow gdzie ceny zaczynaja sie juz od 120-130zl/os ale 150 to tez nie jest drogo-bywaja naprawde drozsze 2)ubranie slubne mozna zakupic mniejszym kosztem-naprwade-chyba ze akurat w tej kwestii nie chcesz oszczedzac (bo i takie osoby bywaja). mozna jednak poszukac oszczednosci poprzez kupno uzywanej sukni lub wypozyczenie,ewentualnie uszycie u dobrej ale niedrogiej krawcowej. 3).wodke napewno kupisz w tej cenie pytanie ile butelek i jaki chcesz alkohol.ze swojje strony polecam pana tadeusza i pomyslenie o winie ktore cieszy sie coraz wieksza popularnoscia wsrod gosci. 4).kamerzysta 2tys?hmm wiesz video to taka sobie pamiatka-wolalabym w tej cenie naprawde dobrego fotografa.video moze zrobic ktokolwiek inny-chyba ze tez ci zalezy... 5).po co wypozyzac samochod?mozna pojechac do slubu samochodek wujka cioci sasiada...trzeba rozmawiac z ludzmi.wydanie tyle kasy na auto to wybacz ale czytsa gupota!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radca prawno-weselny
6)zespoly (orkiestra) czesto biora ok.2tys. Dj do tysiaca-niewiem skad wzielas te ceny-radze poszukac innych-oczywisice wszytko w celach obnizenia kosztow.Tylko nie zawsze obnizeniem kosztow oznacza pozostanie na tym samym poziomie organizowania wesela.nie mozna bowiem miec wszytkiego nie majac na to wystarczajaco duzo srodkow. tym samym zrezygnowanie z niektorych rzeczy nie oznacza tez gorszego wesela. Pamietaj ze najbardziej liczycie sie wy i dobra zabawa.reszta jest sprawa drugorzedna!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radca prawno-weselny
7).oplata dla ksiedza?hmmm niewiem czy n ie liczysz sobie ale za malo... tzn 200 dla samego ksiedza OK.ale pamietaj jeszcze o organiscie i koscielnym ktorzy czesto sami sobie wyznaczaja ''stawke''.W moim przypadku bylo to po 150zl dla kazdego. 8)niewiem jaka dekoracje mialas ny mysli?kwiaty w kosciele?czy kwiaty dla siebie?czy dekoracje sali?nie mam pojecia! 9)musisz kupic jeszcze zaproszenie-na 150 osob kupujac najtansze po 1zl masz juz kwote 150zl chyba ze zrobisz sama to powinno wyjsc taniej (chyba) ale tez trzeba na to poswiecic troszke czasu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikkkaaa
No więc tak: Kamerzystę muszę mieć. Poszukam tańszego. Ale chcę mieć taką właśnie pamiątkę. Zdjęcia i tak będą, a nikt z kamerą nie będzie cały czas latał z gości. Chcę aby wszyscy się dobrze bawili. Zależy mi na tym bardzo. Dlatego zrezygnowałam z profesjonalnego fotografa. To są ceny z wesela mojej siostry. Ona tyle wydała. I też miała 100gości. Wesele robiła moim mieście tak więc myślałam, że ceny będą podobne jestem z mazowieckiego. Niestety nie mamy jeszcze swojego samochodu:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikkkaaa
dekoracja kościoła, całej cali, stołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikkkaaa
Dokładnie za 13 miesięcy wesele. Myślę, że to już odpowiednia pora na organizację. Jednak dopiero pierwszym krokiem było zajrzenie na kafeterie. Nie orientowałam się nigdzie tylko rozmawiałam z siostrą, która wesele miała rok temu. Widocznie nie oszczędzała. Ale nie musiała. Ja chcę oszczędzić jak najbardziej, bo chcemy też kupić mieszkanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alalala24
rzeczywiście kamerzysta drogo. Ja 3 lata temu kamerzyście zapłaciłam 800zł., a film i jego obróbka naprawdę zrobiona profesjonalnie. Wielu gości było filmem zachwyconych. Może teraz w tej cenie nie znajdziesz, ale ta którą podałaś jest wysoka. Jednak w żadnym wypadku niech filmu nie kręci znajomy amator, bo możesz być naprawdę zawiedziona (moja siostra taki błąd popełniła:()

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radca prawno-weselny
a moze masz mozliwosc zrobienia mniejszego przyjecia?moze mozna zrobic ciecia w gosciach? ceny sprzed roku a sama masz za rok wiec ceny moga isc w gore niestety... na dekoracje moze starczy choc lokale zazwyczaj same robia dekoracje i nie trzeba samemu nic dodawac chyba ze robisz w remizie... generalnie decydujac sie na wesele musisz sie liczyc z wieloma ukrytymi kosztami czyli wszytkim tym co jest niby oczywiste ale sie o tym nie pamieta tworzac kosztorys...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radca prawno-weselny
ja tez placilam za swojego kamerzyste 800zl (w tym roku). co prawda nie jest to film z tymi wszytskimi bajerami ktore sa terza tak porzadane w dzisiejszych czasach (nie przeze mnie dlatego wzielismy zwyklego kamerzyste) ale nagranie jest czyste i ladne.Podklad wybralismy sobie sami i faktycznie fajnie poogladac na zywo swoje wsesele...ale 2 tys.bym nie dala.za fotografa owszem.profesjonalista to profesjonalista.osobiscie odradzam ci na liczenie na gosci.u nas kazdy mial aparat a w sumie z tych aparatow nie dosc ze pollowy nie widzialam bo ciezko sie doprosic to nie umywaja sie nawet w polowie od tych od fotografa.uwierz ze taka pamiatka jest wazniejsza niz dvd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alalala24
o sukni już nie mówię, bo wiadomo, ale myślę, że garnitur dla pana młodego z dodatkami mógłby się spokojnie zamknąć w 1000zł. Mój mąż kupił dobry garnitur za 700zł.,koszula 100zł.,buty 100?-150?, musznik+butonierka ok.70? Ja na dodatkach też oszczędzałam, bukietu np. nie zamawiałam w kwiaciarni tylko na targu (w kwiaciarni raczej słono przepłacisz), pani przygotowała mi bukiet, taki malutki stroik do marynarki pana młodego i stroik na samochód (powiedziałam jej w jakich kolorach i nie było problemu a poza tym po weselu mogłam ten stroik zwrócić, więc było to na zasadzie wypożyczenia co mnie kosztowało 30zł.i do tego szarfa była na samochód, więc za bukiet+stroik nie zapłaciłam nawet 100zł., bukiet może nie był ogromny i zwisający do ziemi, ale mi wystarczył-zrobiony był ze świeżutkich róż). A co do samochodu, to jak wcześniej ktoś już powiedział, poszukaj kogoś wśród znajomych (od nas znajomy nie wziął ani grosza, a nawet dostaliśmy od niego jeszcze super prezent)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alalala24
przyznam, ze szczęście miałam jeśli chodzi o muzykę, mam znajomego dj-a, który wziął od nas...200zł.(dwieście zł.) i było super choć przed weselem się denerwowałam, jak to wesele z dj-em wypadnie, co do zespołu to 3000 to chyba raczej standard, warto wziąć dobry polecony zespół, jak są obijaki, nie potrafią rozruszać ludzi albo byle co grają to goście będą rozczarowani. Obrączki, wygrawerowane wewnątrz, dostaliśmy w prezencie od znajomych (oczywiście przed ślubem:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alalala24
i właśnie, jak koleżanka wyżej już mówiła, przemyśl jeszcze raz czy wesele musi być na 100os., jak obetniesz do 70osób, to na dzień dzisiejszy masz już 4500zł. w kieszeni. Naprawdę warto wszystko przemyśleć kilka razy, ja swoją początkową liczbę gości też zmniejszyłam o ok.20-30os. Pamiętaj, że goście przyjdą, pobawią się i pójdą a Wy jeśli się nadmiernie-niepotrzebnie wykosztujecie to jakiś czas będzie się to za Wami ciągnęło, a po co. A lepiej wspominać ten dzień radośnie a nie z żalem, że wypchaliście kasą kieszenie tym, dla których śluby i wesela są okazją do żeru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja miałam co prawda rok temu
ale napiszę. Wesele było w warszawie. Za suknię z welonem, buty i bieliznę wyszło ok. 5 tys., ale na tym akurat nie chciałam oszczędzać. Garnitur 1300, koszula ok. 200, buty i krawat podobnie. Samochód 600 z dekoracją. Dj 1500 i jeszcze mu dorzuciliśmy po imprezie, bo zajebiscie grał i rozkręcił super imprezę. Knajpa ok. 150 zł /os., było 90 osób, w tej cenie pełno pysznego jedzenia, sporo zostalo, zabraliśmy do domu i zrobiliśmy poprawiny. Księdzu 500 zł, plus zapowiedzi, ale to wcześniej, nie pamiętam ile. Organistka + dodatkowy instrument chyba 400 zł ale nie pamiętam dokładnie. Obrączki 1200 białe złoto, grawerowane w cenie. Alkohol szczerz mówiąc nie wiem, bo to już mąż sam załatwiał, ale myślę że 2tys. spokojnie wystarczy (mieliśmy wódkę i wino, wszystkiego trochę zostało, ale nie zmarnowało się :)) Do tego butelkowe. Manicure 50 zł, fryzjer 100 zł, makijaż 120 zł, druk ogromnej ilości zaproszeń (na ślub zaprosiliśmy chyba wszystkich których znaliśmy) ok. 300 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja miałam co prawda rok temu
kwiaty do kościoła 200 zł (układała siostra zakonna), dekoracja sali nie wiem, robiła znajoma, jakoś się z mamą rozliczały. Bukiet jw. Kamerzysty nie było, fotograf znajomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie czytalam wszystkich wypowiedzi tylko pierwsszą, powiem ci tak wszystko zalezy od tego w jakim miescie mieszkasz ja np. place 90zł/os ale mam sliczną sale i jedzenie super wodka 165o kosciół - 1000 zespol- 2000 kamerzysta - 1200 fotograf- 1400 suknia z dodatkami - 1600 pan mlody - 120 (garnitur ma z cywilniaka) bukiet moj - 130 swiadkowej - 70 zaproszenia - 130 tort - 350 samochód - 200 kwiaciarka (samochod kwiaty dla rodziców)-170 podziekowania dla rodziców - 300 kurde i jeszcze kuupaaa innych drobnych wydatków razem wychodzi 18tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość proponuje poszukaććććć
Proponuje poszukać, krążyły tutaj takie tematy jak oszczędzić na swoim weselu i było parę fajnych pomysłów. Wpisz w wyszukiwarkę słowa "oszczędzanie, oszczędzać, oszczędzaliście" zaznacz forum ślubne i jedziesz. Najbardziej nie radze oszczędzać na jakości jedzenia i picia dla gości bo po tym cie zapamiętują, ale można oszczędzić na przykład na sukni: ja kupiłam od znajomej, buty kupiła mi mama i ja poszłam w nich do slubu a teraz ona w nich chodzi. Welon sobie sama uszyłam bo umiem szyć a wydac 200 zł za kawałek firanki wydawało mi się trochę niepotrzebne już wolałabym bez welonu iść. Kamerzystę miałam po znajomości, fotografa to miałam kolege który akurat zaczynał swoja karierę, my chcieliśmy zdjęcia, nie zalezało nam na profesjonaliście tylko na pamiatce, fotka przy ołtarzu fotka za stołem fotka z rodziną i takie tam zależy na czym wam zależy a kolega chciał mieć reklamę, chciał w ramach prezentu ale po prostu ustaliliśmy jakąś symboliczną kwotę. Samochód był mojego ojca, bukiety zamówiliśmy jeden bo drugi moja siostra robiła. Zespół kosztował nas około półtora tysiąca, tacy miejscowi. Salę mielismy taką co kiedys była tam stołówka teraz jest jakiś barek ale nie zajmują się organizacją wesel więc trzeba było kucharkę albo catering. Sala mała na jakieś 100 osób na wesele i kosztowała z rachunkami około 1500 i kucharka też jakoś tak. Ciasta piekły nam koleżanki mamy i ciotki same się zaoferowały, kupiliśmy wszystkie produkty. Jedzenie trzeba było kupic i z tym najwięcej zachodu. Wódkę to nasza znajoma co miała slub przed nami mieli jakąś ciotke która im sprowadziła wódkę w cenie hurtowej i poprosiliśmy ich żeby nam zamówili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×