Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość popchnąłem

sytuacja na drodze-czy ktoś się zna na tym?

Polecane posty

Gość popchnąłem

Dziś w korku, na nieznanym terenie, zagapiłem się i "popchnąłem" samochód przede mną. Na żadnym z pojazdów nie został ślad nawet, dlatego tak to nazywam. Gość się wkurzył, poklął trochę, powyzywał od wioch, powiedział, że zapisze numery i odjechał. Ja nie zapisałem jego numerów, ale teraz tak się zastanawiam czy mogą być tego jakieś konsekwencje? Są świadkowie tego zajścia, chyba żona faceta i moja siostra oraz mama, nikt nie był wzywany. Czy on może coś pokombinować i oskarżyć mnie na przykład o duże uszkodzenie samochodu? Prawko mam, oczywiście, niedawno i nie znam się na tym... Może ktoś poradzi?

Gość lolxd
raczej nic z tego nie bedzie jak nikt nie wezwał policji to sprawy niema

Gość lolxd
ja mam za to znacznie gorzej bo spowodowałem kolizje drogowa we wrzesniu i nikomu w domu sie nie przyznalem na moim samochodzi enie było sladow wiec myslalem ze jakos uda mi sie to ukryc tymczasem jutro bede musial isc do ubezpieczalni z ojcem kupic OC i wyjdzi ena jaw ze spowodowalem kolizje i stracilem znizke ojca masakra

Gość popchnąłem
No właśnie. Nie było śladów na samochodzie, więc nie było podstaw, żeby wezwać kogokolwiek. A poza tym ten gość nie przebierał w słowach i sam mógłby podpaść, że mnie obraża, bo jakiejkolwiek stłuczki nie było:-) Dobrze, ze ja się zachowałem spokojnie i normalnie do niego mówiłem,

Gość popchnąłem