Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zastanawiam sie nad tym

Jak sobie radzić z różnicą w dochowach partnerów?

Polecane posty

Witam, może ten problem wyda się wyssany z palca ale jednak mnie to trapi - do tego stopnia że wczoraj się przez to popłakałam :/ Chodzi o to że mój chłopak jest już po studiach i ma bardzo dobra pracę a ja jeszcze studiuję i w wakacje nie mam jak dorobić (w roku szkolnym daję korepetycje ). No i wiadomo jak to jest z dorywczą pracą - raz jest , raz nie ma. A mało osób chce zatrudniać studentki studiów dziennych. W każdym razie moi rodzice jakoś nie specjalnie kwapią się do tego żeby dawać mi pieniądze (z jednej strony się uczę wiec teoretycznie powinni mnie utrzymywać ale z drugiej nigdy nie doświadczyłam czegoś takiego jak 'kieszonkowe', zawsze jak od nich biorę choć 10 zł to muszę tłumaczyć na co;/) Skutek jest taki, że od rodziców już prawie wogóle nie dostaje kasy (głupio mi ciągle prosić i patrzeć na te znecierpliwione miny a sami nie dają.. ) i bardzo często jestem całkiem spłukana (w roku szkolnym z korków odkładam może dwie stówki które najczęściej idą na jakiś wyjazd, ubrania itd). No i mój chłopak wczoraj wypalił z tekstem : "Wiem, że jesteś spłukana - mogę Ci dać trochę pieniędzy:/ " Ja podziękowałam po czym on pytał strasznie nachalnie i wciskał mi ta kase aż się rozryczałam w końcu;/ O to że nie mam, że rodzice mi nie chcą dać i że czuje się głupio kiedy on wpada na takie pomysły... Co innego jeśli płaci np. za obiad na mieście a co innego kiedy chce mi dać bo wie że rodzice mi nie dadzą ;/ porażka. Ktoś mnie rozumie?

? :(

Ani jednej osoby która tez jest na studiach i ma podobne dylematy?