Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Jam jest student

Podaruj Studentowi Słońce! Wejdź tubylcze a opowiem ci mą traumatyczną historię.

Polecane posty

Witam, jestem studentem II roku politechniki i pragnę zachęcić ciebie do wzięcia udziału w ogólnopolskiej (a nawet światowej) akcji \"Podaruj Studentowi Słońce\". Sądzisz, że chcę ciebie wyłudzić pieniądze, abym sam mógł się delektować alkoholem, panienkami i tanią rozrywką? Jeśli tak, to masz rację! I powiem więcej: Mam dość tyrania w Macu na pół etatu, za tak śmieszne pieniądze! Pora dostać coś za darmo. Dlaczego miałbyś mi przysyłać pieniądze? Przecież jestem tylko leniwym studenciakiem, posiadającym obie rączki. A przecież dzieci w Afryce głodują... Ponieważ: 1) Zawsze są biedni i pokrzywdzeni przez los. Zawsze ktoś próbuje od ciebie wyłudzić pieniądze- grając przy tym bezczelnie na twoich uczuciach i dobroci. Ja jestem przynajmniej uczciwy i szczery w próbie ograbienia ciebie z kasy. Więc doceń to! 2) W dobie ciężkiego kryzysu ekonomicznego, wspomożesz polski przemysł piwny. 3) Przyczynisz się z pewnością do zwiększenia narodowego przyrostu naturalnego. A już na pewno osiągnie on pułap chin, jeśli podarujesz mi tyle pieniędzy, abym mógł zrobić imprezę dla całego akademika :-). 4) Wypijemy za twoje zdrowie. Tak więc zlituj się nade mną i prześlij mi tą kasę. Nie chcę dużo- 1zł, 2zł, 5zł, 10zł, czy 1 000 000zł -to bez różnicy. Liczy się sam fakt przysłania pieniędzy... aczkolwiek nie miałbym nic przeciwko milionowi na koncie. Gotowy? Hasło do konta sobie przypomniałeś? Tak? To zapraszam do spontanicznego przesyłania pieniążków. >Konto bankowe(mbank): 75 1140 2004 0000 3502 6122 4327 W tytule wpłaty, należy wpisać imię/ksywkę/pseudonim/cokolwiek darczyńcy(czyli ty) za którego zdrowie wraz ze znajomymi wypiję. Zaś w polu odbiorcy \"Student\". >PayPal: podarujstudent