Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość catepillarka

Prezent ślubny - prośba

Polecane posty

Gość catepillarka

Hej wszystkim kobietkom W sierpniu idę na ślub do kuzyna. Nie wybieram się na wesele, jestem studentką i chciałabym kupić młodym jakiś symboliczny prezent. Myślałam o zegarze takim za około 100złotych. Czy myślicie że to dobry pomysł? Chciałabym też do środka włożyć kartkę z liścikiem pamiątkowym. Zastanawiam się nad cytatem, który pasowałby do prezentu czyli coś o czasie spędzonym razem, o przemijaniu itp. Będę wdzięczna za każdą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lolka ta od bolka
lepiej daj im tę 100 i beda bardzie jzadowoleni z takiej kwoty niz zegara. Sama niedługo wychodze za maz i uwierz mi jakby mi ktos dał zegar byłybym zła, mam juz jeden zegar w pokoju i mi wystarczy. Skad wiesz jak maja urzadzone mieszkanie mlodzi, czy ten zegar bedzie im potrzebny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość catepillarka
wypowie się ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość catepillarka
hmm w sumie masz rację ale taki prezent byłby chyba milszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fanka anka
popieram wypowiedz wyzej, nie dawaj zegara, juz chyba lepiej reczniki. Najlepiej pieniadze. dzis jest tyle róznych rzeczy w sklepach, naprawde ciezko trafic w gust mlodych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mysmy szli z kolega na
slub jego brata i dalismy po stowie i kieliszki za 200 zl oraz alkohol bo mlodzi powiedzieli ze nic nie chca. Jednak nie kupilibysmy im prezentu co do ktorego nie wiedzielibysmy czy gtrafimy w ich gust. lepsze 50 zl niz zegar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lolka ta od bolka