Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kiedyś miałam ale zapomniałam

Interpretacja piosenek

Polecane posty

Gość kiedyś miałam ale zapomniałam

Może podyskutujemy na temat tekstów piosenek? :) Ale nie koniecznie myślę tutaj o błędach językowych, stylistycznych, czy innych. Po prostu piosenki, które lubimy, ale których teksty nie zawsze są dla nas jasne, albo chcemy przedstawić swoją interpretację :) podajcie tekst piosenki, jesli zagraniczna najlepiej z tłumaczeniem

Gość 123...
hijo de la luna tonto el que no entienda cuenta una leyenda que una hembra gitana conjuro a la luna hasta el amenazar llorando pedia al llegar el dia desposar un calé tendras a tu hombre piel morena desde el ciele hablo la luna llena pero a cambio quiero el hijo primero que le engendres a el que quien su hijo inmola para no estar sola poco le iba a querer luna quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer dime luna de plata que pretendes hacer con un nino de piel hijo de la luna de padre canela nacio un nino blanco como el lomo de un armino con los ojos grises en vez de aceituna nino albino de luna maldita su estampa este hijo es de un payo y yo no me lo cayo gitano al creerse deshonrado se fue a su mujer cuchillo en mano !de quien es el hijo? me has enganao fijo y de muerte la hirio luego se hizo al monte con el nino en brazos y alli le abandono luna quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer dime luna de plata que pretendes hacer con un nino de piel hijo de la luna y en las noches que haya luna llena sera porque el nino este de buenas y si el nino llora menguara la luna para hacerle una cuna y si el nino llora menguara la luna para hacerle una cuna tłumaczenie tonto el que no entienda cuenta una leyenda que una hembra gitana conjuro a la luna hasta el amenazar llorando pedia al llegar el dia desposar un calé tendras a tu hombre piel morena desde el ciele hablo la luna llena pero a cambio quiero el hijo primero que le engendres a el que quien su hijo inmola para no estar sola poco le iba a querer luna quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer dime luna de plata que pretendes hacer con un nino de piel hijo de la luna de padre canela nacio un nino blanco como el lomo de un armino con los ojos grises en vez de aceituna nino albino de luna maldita su estampa este hijo es de un payo y yo no me lo cayo gitano al creerse deshonrado se fue a su mujer cuchillo en mano !de quien es el hijo? me has enganao fijo y de muerte la hirio luego se hizo al monte con el nino en brazos y alli le abandono luna quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer dime luna de plata que pretendes hacer con un nino de piel hijo de la luna y en las noches que haya luna llena sera porque el nino este de buenas y si el nino llora menguara la luna para hacerle una cuna y si el nino llora menguara la luna para hacerle una cuna Dziecko Księżyca Głupim jest ten kto nie wierzy, jak mówi legenda Że jedna Cyganka zaprzysięgała Księżycowi Aż do świtu. Płacząc prosiła aby o poranku Zesłał jej Cygana. "Będziesz miała swojego mężczyznę o ciemnej skłórze" Z nieba odpowiedział Księżyc w pełni. "Ale w zamian chcę pierwszego dziecka, Które z nim poczniesz. Bo ten kto zastawia swoje dziecko, aby nie być samotną Mało by je kochał." Księżycu, chcesz byc matką i nie spotykasz miłości, ktora uczyni z Ciebie kobietę. Powiedz mi Księżycu ze srebra, Co masz zamiar zrobić z dzieckeim ze skóry dzieckiem Księżyca. Z ojca o skórze koloru cynamonu urodził się syn, biały jak grzbiet gronostaja. Z siwymi oczami zamiast oliwkowymi. Dziecko albinoskie Księżyca. " Przeklęty widok! Te syn jest pajem i nie przemilczę tego!" Cygan wierząc, że jest pohańbiony, podszedł do swej kobiety z nożem w ręku " Czyje to dziecko? Napewno mnie oszukałaś" I zranił ją śmiertelnie Potem wszedł na górę z dzieckiem na ręku i tam je pozostawił. I noce, kiedy jest pełnia Księżyca Istnieją, bo dziecko ma się dobrze. A jeśli dziecko płacze Zmniejsza się Księżyc Aby służyć mu za kołyskę. A jeśli dziecko płacze Zmniejsza się księżyc Aby służyć mu za kołyskę.