Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość koffciam i loffciam tesco

podoba wam się ten makijaż?

Polecane posty

pokłóciłam się z chłopakiem 😭 , to siedzę w domu i się maluję :D http://i27.tinypic.com/2qx8htu.jpg wiem, że trochę krzywo, ale jestem amatorką 😭

Gość pokaż tzytzki
🖐️

Gość aaaaas ass
sredniawy :)

tzytzków nie pokażę, bo są niepomalowane :o Kulfon i monika - gdzie, gdzie? :D kupiłam specjalnie Dziewczynę, czy tam coś innego dla palety cieni :D

Gość wwrrr
Czy Ty masz dolna powieke pomalowana linerem? Obawiam sie, ze taki makijaz moze zle wygladac jak otworzysz oczy, bo na tym zdjeciu robi niezly efekt. Lubie to polaczenie kolorow, swoja droga.

Gość ladnie wykonany
ale takie kolory m isie nie poodbaja i dlaam bym wiecehj eyelinera na gorna powieke

Gość sdfsdfsdf
mi też się podoba :)

Gość tjaaaaaa.....
taki trupi mi się wydaje, ale może to przez światło? ładnie rozprowadzasz kolory, ale zmień tusz do rzęs;)

Gość podpracuj na kacikami
bo jakos nie zabrdzo te oczy wygladaja jak sa otwarte .....,jakis taki malo zalotny kształt

Gość jak go wykonalas
powiedzzzzzzzzz mi sie ebiscie podoba powiedz jakich kolorkow uzylas itd piekny :)

Gość jak go wykonalas
zajebiscie`*

Gość Lipssssss
świetnie wygląda. czym rozprowadzasz cienie? kurcze ze ja tak nie umiem.mój standardowy to kredka na dolnej i górnej, szary cien ewentualnie w wewnetrzych kącikach troszke białego, tusz i wsio. zawsze jak próbuje pomalowac sie inaczej to wydaje mi sie ze wyglądam głupio:D

Gość jak go wykonalas
bardzo ladny naprawde super! na moje oko hehe to nie widzialam granatu itd tylko zielony ciemny z rozem itd... moze kiedys jak sie pokloce tez mi taki super wyjdzie:P a jakich cieni uzywasz??:P