Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość grgggfg

Kto przegrał życie?

Polecane posty

Gość grgggfg

Mam 25 lat, prawie nic doświadczenia, zrobioną tylko maturę, beznadziejną prace, żadnych umiejętości ai nawet hobby. Ba, nawet nie wiem co tak aprawde chciałabym robić w życiu.

Gość vvvvv
większość z piszących na kafe :o

Gość mam podobnie z tym że studiuję
🖐️

Gość hvwe
no... Mam tak samo ..

Gość janapewno77777
też, lat 32

Gość hgsajgdh
Idę na studia od najbliższego semestru. Boję się, że nie wyrobie finansowo. Pracuję na umowę zlecenie i mam płacone od godziny. Sa miesiace kiedy zarabiam tak mało, że starcza mi na styk na przeżycie, nie wiem jak to będzie kiedy przyjdzie mi zapłacic jeszcze 380 zł za studia.. Przez to, że jestem przegrana odsunełam sie od znajomych. Wstyd mi kiedy osoby w moim wieku chwalą sie wykształceiem, posada a ja nie mam kompletnie nic. Jak moja młodsza siostra ostatnio zobaczyła mój wyciag z konta to mnie wyśmiała, że za taką kase w ogóle wstaje do pracy. Ona ma wykształcenie zawodowe i i zarabia ponad 3 razy wiecej.

Gość hsadghas