Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gabiNAdrugie

Czy mając rente po zmarłych rodzicach sprzedadzą mi meble na raty???

Polecane posty

Mieszkam sama, Chcialabym kupic meble do pokoju, a dokładnie zestaw wypoczynkowy, czyli jakaś sofa i fotele, ale koniecznie na raty bo za gotowke to narazie mnie nie stac, jestem studentką, dostaje rente po zmarłym tacie, czy w takim razie nie bedzie problemu abym zakupila na raty?? orientuje sie ktos w tej sprawie?? kochani, prosze o odpowiedzi, bede naprawde bardzo wdzieczna!!!

Gość głosnokrzycząca
to zależy od twojej zdolności kredytowej no i od tego, czy okreś kredytowania będzie krótszy niż czas, do którego będą przynzawać ci rentę. ale generalnie nie powinno być problemu.

dzięki za odpowiedz a czy orientujesz się jakie dokumenty beda potrzebne przy zakupie?? od pazdziernika zaczynam studia.. na ręke dostaje troche ponad 1700zł, meble znalazłam za cos ponad 1000 zł, 20 rat, 1 rata wynosi cos przed stówką, kompletnie sie nie orientuje w tych sprawach a nie chce wyjsc ze sklepu rozczarowana gdy juz sobie znajde na necie meble, prosze o odpowiedziii :):)

Gość decyzja z ZUS moze
też ostatnie odcinki renty (jeśli przynosi listonosz) i pewnie zaświadczenie, że jesteś studentką.

Gość głosnokrzycząca
standardowo - dowód osobisty i jakieś zaświadczenie o dochodach (wyciąg z konta, odcinki renty z pieczatka, zaświadczenie z zus-u - cos takiego). jesli to 1700 zl, to pewnie pozwola ci wziac na raty te meble. najlepiej zorientuj sie bezposrednio w sklepie, jakich dokumentow wymagaja.

Gość maturka4