Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kkkkkiiii8888nnn

Nauczycielki jak radzicie sobie z niegrzeczną na lekcji młodzieżą????

Polecane posty

Gość kkkkkiiii8888nnn

jestem młoda nauczycielką po studiach ale naprawde to co dzieje sie na mojej lekcji zawsze to masakra,,.wymagam od tej mlodziezy i staram sie ich nauczyc czegos ale czasem poddaje sie .... ucze jezyka niemieckiego w liceum i pierwsze klasy sa najgorsze.. najgorsze sa dziewczyny które krzywo na mnie patrzą i ciagle mnie przedrzezniają jak coś mówie..sa bezczelne i chamskie.. jak sobie radzic z takim gówniarami?? dodam ze jestem wg innych wysoką atrakcyjna blondynką i w pokoju nauczycielskim sie smieja wszyscy nauczyciele zawsze ze uczniowe zwariuja bo jestem za ładna i za zgrabna...i ze bardziej nadaje sie na miss niz na nauczycielke... nie wiem czy przez to te mlode nastolatki mnie tak czasem nienawidzą !!!jak myslicie czy mam sie tym przejmowac.jak sobie radzic kiedy takie gówniary tak reagują ..

Gość a olewaj to i już
Takie mode bezczelne blahary to jakaś inwazja w tych czasach! Sa bezczelne i aroganckie i biora przyklad z idolki dody Ja jak chodzilam do liceum to bylam cicha i pokorna i do głowy mi nie przyszlo ze mozna nauczycielke przedrzezniac albo pyskowac. Dzisiejsza młodzież jest inna.bezczelna i arogancka oraz chamska.

Gość 16 latka
chwalis się czy żalisz? jedzie prowokacją....

Gość grazżynka
Powiedz, że ma byc cisza. Jak nie bedzie cisza, to powtórz, że prosisz o ciszę i prosisz po raz ostatni bez konsekwencji, a po kolejnej prośbie o ciszę, która nie bedzie spełniona, robisz kartkówkę, oczywiscie na oceny. I oczywiscie kazda ocena liczy sie do średniej. Parę pytań, nie za łatwych, jakieś kruczki. Jak sie posypią paly raz i drugi, to w końcu klasa sama zacznie nalegac, zeby jednak te parę osób zamknęło gęby

Gość młodzież jest paskudna