Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szukampracy biurowej

Jak szukać pracy biurowej?

Polecane posty

Od pewnego czasu poszukuje pracy i do tej pory uderzałam w dział gdzie nie mam doświadczenia ale teraz chciałabym poszukać jednak jakiejś pracy biurowej bo myślę że mam w tym większe szanse, bo mam pewne doświadczenie w tym jednak z tego co przeglądałam to takich ogłoszeń nie ma za wiele a ciągle słyszę że ktoś tam dostał prace, po znajomości. Ja za bardzo nie mam znajomości i zastanawiam się jak mogę szukać takich ofert, myślałam żeby rozsyłać cv bez ogłoszenia, pochodzić za bardzo nie mogę bo bym musiała dojeżdżać. Macie jeszcze jakieś pomysły żeby wyszukać takie oferty? Gdzie mogę rozsyłać swoje cv, domyślam się że w każdej firmie potrzebują kogoś do wklepywania danych do komputera albo do innych prac biurowych. Również kiedyś znajoma mi mówiła żeby wysyłać podanie nawet jeśli pozornie nie mam nic wspólnego z branżą bo tam i tak uczą wszystkiego od nowa. Czy to dobry pomysł? Myślę że nie zaszkodzi.

jak my szukamy osob do pracy biurowej to musza to byc osoby z kierunkowym naszym wyksztalceniem a nie np administracja czy cos. bo pisac pisma, odbierac telefony itp kazdy umie, a juz w specyfice budownictwa (bo taka jest moja branza) nie kazdy sie orientuje

No własnie rozumiem ze duzo firm będzie wymagała odpowiedniego kierunku, ale ja na przykład mam kierunek informatyczny a poprzednio pracowałam w biurze rachunkowym i tam były osoby po administracji. a koleżanka wogóle miała kierunek turystyka a dostała się do pracy biurowej w firmie związanej z farmacją bo mnie już kompletnie zaskoczyło.