Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość złe szkiełko

problem ze szkłami kotaktowymi - vision ekspress

Polecane posty

Gość złe szkiełko

Przepraszam, że zaśmiecam przestrzeń tym tematem, ale tutaj przewija się najwięcej ludzi... może szybciej znajdzie się osoba w podobnej sytuacji. Ostatnio byłam w vision ekspress. Chciałam kupić szkła kontaktowe (potrzebowałam miesięcznych, niedługo mam ślub). Po wielu przymiarkach, okulistka dobrała "odpowiednie" szkła. Kupiłam za 300 zł paczkę, wpłaciłam 100zł zaliczki i teraz czekam na odbiór (mając już na oczach pierwszą miesięczną parę soczewek). Teraz mam pytanie? Czy mogłabym się tam więcej (bez żadnych konsekwencji) nie pojawić? Nie jestem z nich zadowolona, nie widzę w nich tak dobrze jak w okularach (nie produkują szkieł z odpowiednimi cylindrami dla mnie) i i tak musiałabym je odebrać po ślubie (czyli w sumie nie byłyby mi już potrzebne). Ktoś znalazł się w podobnej sytuacji? Tzn. że przepadła tylko zaliczka? Chodzi mi o późniejsze nękanie telefonami czy Bóg wie co ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×