Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kompletnie załamana

Stypendium

Polecane posty

Gość Kompletnie załamana

Odechciało mi się wszystkiego po prostu. Chodzi o stypendium. Jestem studentką drugiego roku. Dowiedziałam się że stracę stypendium bo mam za niską średnią, powinnam mieć 4.0 a niestety mam TYLKO 3.92. To oznacza że będę musiała opłacić czesne za szkołe, cały rok to wyjdzie ok. 4 tysięcy. Nie mam tyle nawet jeżeli dorzucę to co zarobiłam w poprzednie wakacje to i tak będzie za mało. Dochodzi jeszcze bilet miesięczny ok. 400 zł za cały rok. Stypendium socjalne mi się nie należy bo dochód rodziny przekracza wymagane 570 zł. na osobę, (gdybym nie te wspomniane już wcześniej pieniądze które zarobiłam w wakacje stypendium socjalne bym dostała) Będe musiała prosić o każdą złotówkę rodziców, a przyzwyczaiłam się że na swoje wydatki od nich nie biorę. Czuję się okropnie, zawiodłam wszystkich dookoła. Pomóżcie co mam robić?

Gość poszukaj pracy
np. w weekendy

ja mam 3,96 i tez mnie kurwica bierze... z tym że jestem na dziennych i bynajmniej za studia nie płacę

Gość kompletnie załamana
Z pracą nie jest tak łatwo znaleźć, nie chcą zatrudniać

ja mam średnią 4,6 i nie dostanę stypendium :D nie ma co płakać tylko trzeba poszukać pracy tak jak ja :) i już jest :D

Gość kompletnie załamana
Ja też jestem na dziennych, niestety zachciało mi się szkoły prywatnej bo przyznali mi stypendium, w tamtym roki nie musiuałam płacić a dodatkowo miałam jeszcze socjalne, A w tym roku ani jednego stypendium ani drugiego

bo zachciało mi się studiować prawo a tu u mnie najniższy próg na stypendium zaczyna się od 4,65 ale i jeszcze wyżej :/

Gość kompletnie załamana