Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aallopa

buty z ccc

Polecane posty

Gość aallopa

zakupiłam rok temu kozaczki z lasockiego za 320zł, z gwarancją na 2 lata, jednak buty zaczely przemakać w zasadzie od razu, pomimo ciągłego pastowania. Jutro zamierzam isć i zareklamować. czy ma ktoś jakies doświadczenia z reklamacja obuwia w tej firmie? czy mogę od razu domagać sie wymiany obuwia lub zwrotu pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krystaliaaaaa
mam podobnie tyszien temu kupilam buty z deichamana i juz mi sie rozwaliły tez ide je zareklamowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość reklamacja ci nie przysluguje
bo za pozno zglaszasz od momentu zauwazenia wady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aallopa
ale mają gwarancję 2 lata...wiec nawet teraz jakby zaczeły przemakać mogłabym to zgłosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aallopa
wkurwia mnie to, 320 zl to dla mnie kupa kasy- chciałam choć raz miec coś fajnego, nie stać mnie zeby co roku kupować kozaki za 500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reklamacja w ccc to koszmar :-o W zeszlym roku zakupilam nich fajne sandalki-japonki (Clara Barson bodajże) Niestety ubralam je ze 2 razy i w czasie drogi do domu pourywaly mi sie nich prawi wszystkie paski. oddalam do reklamacji, po 2 tygodniach ich rzeczoznawca ocenil, ze paski urwaly sie z mojej winy, bo pewnie pociagnelam mocno i slatego poszly. zazadalam ponownej reklamacji-efekt ten sam. W koncu poprosilam o reklamacje po az trzeci i zaznaczylam aby inny rzeczoznawca ocenil stan butow, niestety ocenil je ten sam, z takim samym skutkiem. Reasumujac, w butach bylam 2 razy, na kazda reklamacja czekalam 12-14 dni, az w koncu nie naprawili mi sandalkow, ktore nadaja sie do wyrzucenia. Skandal :-O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronka to zglos to rzecznika
konsumenta a ty autorko topiku nie mow ze od razu przemakaly tylko ze od niedawna, bo to w ciagu zdaje sie 2 m-cy od momentu zauwazenia wady trzeba zglosic, moze dluzej, moge sie mylic, ale nawet w wypadku gwarancji jest taki termin, ale z tego co wiem jest krotszy niz rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sMIECH BUTY ZA TYLE KASY I ROBIA PROBLEMY! JA ROK TEMU KUPILAM KOZACZKI Z MARKTU ZA 80 ZL ROZWALILY SIE PO 2 MIESIACACH I POWIEDZELI ZE PO 2 TYGODNIACH DADZA MI NOWE ALBO KASE. ODDALI MA KASE PO 9 DNIACH BO TYCH BUTOW JUZ NIE BLY WSZYSTKO WYSPRZEDALI! I W MARKECEI NIE ROBILI A W SKLEPIE BUTY ZA TAKA KASE ROBIA PROBLEM! TO CHYBA TYLKO W POLSCE...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronka chyba ktos cie w blad
wprowadzil bo rzecznik praw konsumenta NIE BIERZE ZADNEJ KASY :O:O:O:O:O:O::O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale to przeciez mozesz tylko
postraszyc rzecznikiem sklep...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja bym reklamowala dopoki byla
by gwarancja, zeby ich podkurwic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak robilam-pisalam ze w razie kolejnej negatywnej opinii sprawe oddam do rzecznika praw konsumenta, myslisz, ze sie przestarszyli? :) Wysmarowali mi tylko kolejna odmowe na ladnym, ozdobnym papierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aallopa
elle- to chyba był mój ostatni zakup w cc, bo jak teraz przeglądam wnecie opinie o ccc i jakie ludzie mają problemyz reklamacja to głowa boli. Ale na pewno im tego nie popuszcze, 320 to naprawdę spore pieniądze, a w tym momencie muszę chodzić w starych kozakach, bo w tamtych mam od razu mokre skarpetki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aallopa
poza tym nie wiem jak to jest z naprawą-- podobno nie mają prawa naprawiać obuwia bez mojej zgody, to do konsumenta należy prawo wyboru- naprawa czy wymiana. Kiedy mogę żądać wymiany- od razu, czy dopiero po rozpatrzeniu relamacji??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gfdfgdgdf
Ja nie miałam problemów z reklamacją w CCC. Wiadomo, to tania i dość kiepska sieć, ale czasem mają fajne buty a jak coś mi się spodoba to nie mogę się oprzeć (nawet widząc "markę" :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mamy jakis wybor
najlepiej po prostu kupic w ecco-sa na tyle dobrej jakosci ze reklamowac nie trzeba-mozna w nich lata przechodzic, w innych sklepach to sie np. dowiedzialam, ze komfort uzytkowania obuwia nie podlega reklamacji!!! Buty mialy jedna wkladke zapadajaca sie przez co jedna stopa byla krotsza(dodam, ze skechers-ale wiadomo pewnie jakies trefnej jakosci).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sjgnjdf
qrcze mi też porozklejały się buty z ccc, po kilku miesiącach, ale nawet do głowy mi nie przyszło, żeby złożyć reklamację.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mamy jakis wybor
W UK to jest jednak konsumencki raj jesli chodzi o reklamacje i zwroty. Jest jedna firma, w ktorej kupuje buty (jakos jak ecco). Mam prawo zwrotu do 90 dni-bez podania przyczyny, jak rowniez moge oddac buty jesli cos mi sie w nich nie podoba nawet jak juz w nich chodzilam - i to nie sciema :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mamy jakis wybor
*jakosc mialo byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość borcia
buty w ccc...oddalam do reklamacji, po 2 tygodniach pani powidedziala mi ze uznali ale jeszcze nie przyszly bo maja zamieszanie, reklamacje itp...jakby mnie to obchodzilo...buty dostalam po 33 dniach...naprawione ale wtedy juz nie bylo pory na polbuty...extra:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mamy jakis wybor
pamietam, ze kiedys kupilam buty w Galerii Centrum i za jakis czas (kilka miesiecy) sie popsuly. Wciaz byly na gwarancji wiec zanioslam je przypuszczajac, ze naprawia (bardzo je lubilam). ZA kilka dni dzwoni telefon i pani poinformowala mnie, ze mam gotowke do odebrania bo nie da sie ich naprawic. Przynajmniej solidna firma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ola3991
Widzę że wiele negatywnych komentarzy jest jeżeli chodzi o firme CCC. Ja właśnie oddałam buty do reklamacji bo zaczęł mi sie rozklejać, zobaczymy co z tego będzie.. Lecz osobiście uważam że najlepsza firma jeśli chodzi o reklamacje to deichmann. Już kilkakrotnie reklamowałam tam buty i zawsze było tak że albo miałam sobie iśc na sklep wybrać jakieś inne albo zwracano mi pieniądze i to tego samego dnia, nie musiałam nic czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lili_anka
witajcie! Też mam problem z ccc. Ponad rok temu kupiłam kozaki "skórzane" Lasockiego. Noszone sporadycznie, na jakieś okazje do sukinki i tyle. Dbałam o nie, czyszczone były środkami zakupionymi i poleconymi w ccc. Praktycznie od razu przemiękały, ale wyczytałam że to nie podlega reklamacji...odpuściłam, ale w tym roku(również noszone sporadycznie) zauważyłam, że rozkleja mi się podeszwa na czubkach (rozwarstwia poziono...) no i nie wiem co robic. Czy ktos miał taki problem??? Buty zakupiłam 14 miesięcy temu. Kosztowały 300 zł i szkoda mi je wywalic. Oprócz tego zauważyłam, że okleina z obcasa się odkleja, ale to mogę sobie darowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość FANATYK CCC
Co do reklamacji w CCC to obowiazuje ustawa z dnia 27lipca 2002R.Wprowadzona w zycie od stycznia 2003 .Wygląda to tak że klijent ma 2 lata na zgłaszanie niezgodności towaru z umową.W pierwszej kolejnośći jeżeli obuwie da się naprawić jest naprawa .Jezeli uznają wadę szkode za ZASADNĄ czyli taką że odpowiedzialność leży po stronie sprzedawcy a obuwie nie da sie naprawić to przysługuje wymiana a na końcu zwrot gotówki .Firma ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia czyli wydanie opini i decyzje jaka bedzie forma naprawienia wady szkody .Jeżeli nie ma decyzji w ciągu 14 dni zgłoszenie reklamacyjne z automatu musi byc uznane za zasadne i tego trzeba pilnować zeby nie zwodzili bo cos tam im nie wyszło .Nie znajomość prawa działa na niekorzyść klijenta .Nie wszyscy to wiedzą i daja się zwodzić.Do zgłoszenia reklamacji jest potrzebny orginał paragonu lub ewent faktura.Obuwie powinno byc czyste i suche .Co do jakośći obuwia w CCC to czy sa to kozaki Lasockiego za 300 czy Clara B za 129,99 to w obu moga wystąpic wady .PRZEMAKANIE nie podlega reklamacji ,przyjąć zgłoszenie muszą ale opinia będzie ze reklamacja jest nie ZASADNA.Jak ktoś ma jeszcze jakieś pytania chętnie podpowiem jak walczyć o swoje i ogólnie deichman góra bo odrazu rozpatrują reklamacje na poczekaniu .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cxvvccvxcxvcvxvxc
Ja nie miałam problemów z reklamacją obuwia, naprawili je

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam, kupiłam płaskie buty zamszowe w jednym ze sklepów CCC po niecałych dwóch miesiącach (miałam je zaledwie kilka razy na nogach) zamsz na pięcie przy podeszwie popękał i jedna podeszwa zaczęła odchodzić od buta. Mój mąż pojechał do tego sklepu aby je zareklamować. Po 14 dniach dostałam e-maila że reklamacja "została rozpatrzona i otrzymała status niezasadnej, zapraszamy do salonu po odbiór obuwia i zapoznanie się z opinią". Więc pojechaliśmy do sklepu. Pani poszła po buty i dała man karteczkę z opinią na której było napisane " uszkodzenia w takiej ilości i takich rozmiarów powstały w wyniku dalszego świadomego użytkowania obuwia przez użytkownika, pomimo powstania pierwszych ich oznak itp." Zauważyłam zniszczenie butów jak byłam na mieście, chyba powinnam je zdjąć i wracać bez butów do domu. Oprócz tego napisali jeszcze że je zdewastowałam, co jest śmieszne. W związku z ich opinią napisałam odwołanie. Wczoraj pojechałam do tego sklepu aby porozmawiać w Panią kierownik i usłyszałam, że odpowiedz będzie pewnie taka sama no i oczywiście że sama je zniszczyłam - co jest bzdurą. I jeszcze dodała że na buty nie ma w ogóle gwarancji w żadnych sklepach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×