Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość TęczowyMan

Przeczytajcie jaka akjc była dzisiaj w sklepie !!!!

Polecane posty

Gość TęczowyMan

Dzisiaj będąc w sklepie i czekając w kolejce do kasy stały przede mną dwie dziewczyny.Gadały sobie między sobą i słyszę jak ta jedna mówi : Ej no wiesz jak on mi tak mógł powiedzieć ! przecież Anka ja studiuję ,robię wyższe wykształcenie ,czy ja wyglądam na pustą lalunię ? A ta druga mówi : No wiesz ja już mam tego magistra ale co z tego skoro trafiam na samych facetów bez wykształcenia . No po prostu ręce opadają !!!!! Dziewczyny czy Wy naprawdę jesteście takie tępe ? Czy ktoś kto studiuje to musi być mega inteligentną osobą ? Ja mam pełno kolegów którzy są "debilami" w dosłownym słowie tego znaczenia DEBILAMI a studiują bo taka moda jest z tego co się dowiedziałem.Dlaczego w dzisiejszych czasach chłopak który nie ma studiów od razu jest skreślany jako potencjalny kandydat na chłopaka ? Piszę o tym bo już nie jeden raz takie akcje widziałem i słyszałem .

nie denerwuj sie,nie każdy ma takie spaczone poglądy zgadzam sie z tobą w 100% że na studiachjest wiele DEBILI, doslownie debili mój facet nie ma studiów a jest milion razy bystrzejszy i mądrzejszy od całej mojej grupy na studiach razem wziętej. ja nie mam z nimi o czym gadać, a z ni mam...

Gość TęczowyMan
Aż mi lepiej ! fajnie że są jeszcze dziewczyny które nie patrzą na kolesi kosztem wykształcenia.

Gość panda21....