Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ollena.23.

Chcę zamieszkać z moim facetem, ale on nie bardzo...

Polecane posty

Gość ollena.23.

Napiszcie mi, czy ja naprawdę jestem taka zdesperowana, za jaką uważa mnie mój facet. Czy rok czasu bycia ze sobą to jest zbyt krótko żeby zdecydować się na zamieszkanie razem?

Gość GIENTY ROMAN
Zarabiasz 5 tysiakow na miecha czy chcesz byc na utrzymaniu chlopaka?

Podszyw, zresztą marny. Może napiszę coś więcej. Jesteśmy razem rok czasu. Mieszkamy osobno na stancjach. Ja studiuję i pracuję, on jest już po studiach, pracuje. Ma wobec mnie plany, zapewnia mnie, że zależy mu tylko na mnie, że chcę żebym kiedyś była jego żoną itp. Ale gdy proponuję mu wspólne wynajęcie mieszkania to się wykręca i szybko zmienia temat. Mówi, że potrzebuje trochę swobody w związku, że czasami lubi sobie sam posiedzieć, albo kumpla zaprosić. Itp. Za dwa miesiące kończy mi się umowa z właścicielką mieszkania, w którym mieszkam i chciałam żebyśmy w końcu spróbowali pomieszkać razem. Zwłaszcza że oboje pracujemy, stać nas na opłacenie dwóch pokoi czy kawalerki. No bo czy to nie głupie, że teraz płacimy tyle samo ,a wynajmujemy osobno? Jak przekonać faceta?

Gość Antek Bereda
Wydaje się rozsądne to, co piszesz więc może jego zapewnienia co do intencji wobec Ciebie nie polegają na prawdzie... Mnie przekonałabyś użytymi argumentami.

Z ekonomicznego punktu widzenia - masz 100% racji! Ile lat ma twój facet? Bo faceci (ogólnie) nie chcą rezygnować z namiastki wolności jaką daje samotne mieszkanie - bez względu na koszty. Mimo, że ma poważne plany wobec ciebie może jeszcze nie chcieć "współdzielenia przestrzeni".

Gość GIENTY ROMAN
Zamieszkaj z innym- facetow dostatek :)