Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mmmmmmmmmm..

jest mi strasznie źle/ pomocy!!!

Polecane posty

Gość mmmmmmmmmm..

witam wszystkich, musze sie tutaj anonimowo wygadac bo zwariuje. No wiec z zawodu jestem nauczycielka, po studiach pracowałam rok w szkole podstawowej,bylo spokojnie, stablinie, bezpiecznie,zawsze miałam kaske, nie duzo ale było, opłacałam sobie sama czesne (dalej studiuje zaocznie) itd. Moj narzeczonego wyjechał niestety (lub stety- finansowo) do niemiec no i po jakims czasie stwierdziliśmy, że nie bede pracowac w polsce, że chcemy byc razem wiec rzuciłam ciepła przyjemna posadke i wyjechałam... realia sa takie- siedze w domu sama od godz 6 do 19, niby pisze pracę mag. uczę sie niemieckiego ale tak naprawdę straciłam ochote na wszystko. niemieckiego nie umiem wcale, przez całe zycie ang- wyjście do sklepu to dla mnie katorga. Stres, nerwy porażka. Mam iśc do pracy na sprzatanie, babka czeka na moje potwierdzenie a mnie pota zalewa jak pomyśle...z drugiej strony czuje, że musze iść, nie mam swojej kasy, wszystko biore od faceta- nienawidze tego, czuje sie okropnie jak płaci mi szkołe :(( Tak wiec czuje presję, czuję sie tu źle...za chwile mam iść do banku wpłacic kasę na konto bo mój facet nie ma kiedy i az skurczu żołądka dostałam, nie wiem jak to powiem, nie wiem czy ja jestem jakaś dzika?? Czy innym przychodzi to łatwiej?? Czemu tak się stresuje?? Ratunku, pomocy w depresję tu wpadnę, chce pracwac, zarabiac ale tak sie boję...ten język, ci ludzie mnie przerażają...wszytko obce :/

Gość mmmmmmmmmm..
no niestenety jeszcze rodacy mnie olewają... płakac mi się chce

Gość ella 9
porozmawiajcie wspólnie o twoim problemie ,, nie ukrywaj tego przed nim ,,, jeżeli zamiezasz być z nim to powiedz mu o swoich odczuciach ,,:)

Gość oskaa