Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość NIE ZNAM SIĘ

JAK SIĘ WPŁACA NA KONTO? CHCĘ ZAMÓWIĆ NA ALLEGRO

Polecane posty

Gość NIE ZNAM SIĘ

zawsze zamawiałam za pobraniem, ale rzeczy które chcę kupic mogę kupić jedynie wpłacając pieniądze osobie na konto. Jak to zrobić??? Pomózcie proszę. I nie smiejcie się. Z góry dziekuje bardzo!

Gość zaraz yebnę
a nie masz konta w banku, żeby przelew zrobić?

Gość NIE ZNAM SIĘ
Ja nawet nie umiem przelewów robić;/

Gość NIE ZNAM SIĘ
A moge zrobic przelew przez internet? Bo mam konto internetowe. Acha i ile zabiera mi z konta za przelew? I ile idzie taki przelew do sprzedawcy?? Przepraszam, ze zadaje tak glupie pytania, ale naprawde jestem ciemna w tej sprawie.

Gość NIE ZNAM SIĘ
PKO

Gość NIE ZNAM SIĘ
halo halo?

Gość podnośnik hydrauliczny
PKO BP czy SA? bo jak BP to ci napiszę jak się przelew robi, w SA się nie orientuję :P albo normalnie idziesz na pocztę, dostajesz druk, w który wpisujesz numer konta odbiorcy, imię, nazwisko, adres chyba też jest i swoje dane.

Gość 050 gr za przelew
przez neta, a kwotę jaką masz wpłacić to chyba wiesz,, dodajesz wartość zakupu + przesyłka i gra

Gość NIE ZNAM SIĘ
BP :)

Gość NIE ZNAM SIĘ
A orientujecie sie do ilu dni idzie taki przelew? Internetowy lub pocztowy?

Gość Ander
Nie wiem jak jest w PKO BP, ale w Nordei robię przelew rano i po południu jest już kasa u kontrahenta. Jak robię przelew po południu lub wieczorem, to do godziny 12 dnia następnego pieniądze zazwyczaj też już są. Przelewem pocztowym mogą iść nawet tydzień, więc jak masz konto internetowe, to jak najbardziej powinnaś z niego korzystać. Po pierwsze - szybciej i sprawniej, po drugie - taniej niż na poczcie czy w okienku bankowym.