Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość merry_king

cyfrowy polsat - oszukana przez konsultanta

Polecane posty

Gość merry_king

Witam. Jesteśmy abonentami Cyfrowego Polsatu. Zbliżał się nam koniec umowy. Wówczas zadzwonił konsultant w celu jej przedłużenia. Zaproponował 8 miesięcy promocji (abonament za darmo) - (przy czym, dla nowych klientów promocja obejmuje 6 miesięcy). Zgodzilismy się więc. Pan z CP powiedział też, że na dokumencie potwierdzajacym przedłużenie umowy będzie informacja tylko o trzech miesiącach promocji - ale żeby na to nie zwracać uwagi bo rozmowa jest nagrywana i jego zapewnienia są wiążące. Mieliśmy też dostać dekoder za 1 zł i nową antenę za 24 zł. Dekoder dostaliśmy. Natomiast anteny nie. Postanowiłam więc zadzwonić i zapytać kiedy ją otrzymamy. Co się okazało - anteny nie będzie i ośmiu mięsięcy promocji też nie... Konsultant poprostu nas oszukał... Co w takiej sytuacji zrobić? Oczywiście napiszę reklamację ale znając życie nic z tego nie będzie. Prosiłam o odszukanie nagrania z rozmowy ale konsultantka, z którą rozmawiałam była chyba nowym pracownikiem i nie bardzo się orientowała. Co więcej, powiedziała, że na rozpatrzenie reklamacji mają 45 dni. Czy to możliwe? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×