Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Dr.One

Nie znam się na notebookach, pomóżcie!

Polecane posty

Gość Dr.One

Chcę kupić sobie notebook'a w jak najbliższej przyszłości tylko kompletnie się na tym nie znam, jedyne co mogę oceniać to prawdę powiedziawszy jego wygląd. Pieniądze nie grają roli, jedyne co jest dla mnie niezbędne to wbudowany napęd optyczny. Może jakieś propozycje? Pozdrawiam.

ja bym brala asusa albo hp jesli to ma byc lapek do pracy to wlasciciwe kazdy sprzet jest porownywalny, w cenie od 2,5 tys jest duuzy wybor

Gość blblk
szukaj toshiba, dell, asus. wielkosc matrycy dysku itp zalezy od ciebie co chcesz

Gość arrrrrrrrrrr
Jeśli jesteś kobietą, to przede wszystkim zwróć uwagę na warunki gwarancji. Dlatego sugeruję Della z trzyletnią rozszerzoną gwarancją NBD - next business day. Odbiór sprzętu przez kuriera na ich koszt, tak samo dostawa. Szybkie terminy. Bawiłem się parę lat temu w serwis lapków, i delle - szczególnie modele xps są bezawaryjne. Polecam również toshiby. Natomiast odradzam Acery, Mediony i podobne wynalazki - w Acerach nałogowo po upływie gwarancji strzelały zawiasy pękała obudowa przy zawiasach. Koszty wymiany tego elementu nie jest duży, ale roboty przy tym mnóstwo. Mediony, MSi i pochodne - niska jakość wykonania, pękające plastiki, często porty przyczepione na superglue, kiepska elektronika. Dlatego - jeśli się na sprzęcie nie znasz - a kobiety generalnie się nie znają - weź della xps, lub wysoką Toshibę.

Gość Dr.One