Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pytać nie pytać

dostałam prace- świadectwo pracy?

Polecane posty

Gość pytać nie pytać

Cześć, jestem po studiach. Do tej pory pracowałam w kilku miejscach na umowę zlecenie i w jednym na umowę o pracę. Starając sie o nową prace nie wspomniałam nigdzie ani w CV ani podając numery kontaktowe w sprawie referencji o firmie w której pracowałam na umowę o pracę. Dlaczego? Dlatego że pracowałam tam tylko 1,5 miesiąca i źle to wyglądało w CV. W nowej pracy poproszono mnie o ewentualne świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy. Siłą rzeczy mam tylko jedno i to z firmy o której nigdzie i nigdy nie wspomniałam starając sie o zatrudnienie. Czy mam obowiązek zanieść to świadectwo pracy? Podkreślam że wykorzystałam urlop przysługujący mi z tytułu poprzedniej pracy.

Gość pytać nie pytać
nikt nie pomoze?

Gość pytać nie pytać
hop hop

Gość yyyyyyyyyyyy
przynosisz tylko z tych prac o których mowa w CV, ale na umowie zlecenie nie dostajesz świadectwa, więc nie możesz przedstawić nic jak przypuszczam.

Lepiej jest przedstawić swiadectwo z wcześniejszej pracy.Chociażby dlatego ,że pracowadawca będzie wiedział ,że nie zostałaś zwolniona dyscyplinarnie. a jeżeli nie przedstawisz to pamiętaj ,że poźniej bedziesz pracowała z myślą ze coś zataiłaś.

w Cv nie ma konieczności wpisywania wszytskiego miejsc pracy-zawsze mozna powiedzić ze nie wpisałas tej pracy w cv poniewaz uwazasz ze pracowalas tam za krotko aby to umieszczac w cv

Gość pytać nie pytać