Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zniesmaczony 23

dlaczego dziewczyny tak lubią być fotografowane nago

Polecane posty

Gość zniesmaczony 23

jesteście jakieś zboczone, bo co jaka poznam to chce żeby jej robic foty

Gość bo tylko to mają do pokazania
goła pizdę )c(

Gość pieke ciasto
to sie nazywa ekshibicjonizm!!!

Gość król podwórka
ONE nawet zimą stringów nie zakładają i kompletnie wydepilowane są gotowe na każdą sytuację aby jak najszybciej się pokazać zupełnie nago przed obiektywem :)

Gość laski z kafeterii
bo my laski już tak mamy ze najpierw kradniemy chuje a pozniej do cipek chowamy

Gość fotografx
Jestem fotografem z wielo letnim doświadczeniem,i co zauważyłem fotografujac nieraz kobiety.każda kobieta lubi czuć sie piękna wyjątkową,i tak sie właśnie czuje przed obiektywem o ile zaufany i dyskretny fotograf,w ciele kobiecym co wiedzą one o tym doskonale w każdym detale rodzi sie piękno dla tego emocionalnie pragnąwydobycie tego rzez obiektyw.emocje+fotografia to dwa czynili ktoree rządzą światem

a ja jestem kobieta i nie rozumiem tego, to taka rozrywka z tymi sesjami foto, ja rozumiem zdjecia z kochankiem czy inne zabawy - ale taka tani wyjatkowosc mnie zawzse odpychala (i odmawialam)

Gość fotografx