Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Melianna88

Uwięziona w szarej rzeczywistości

Polecane posty

Gość Melianna88

Witam, Skończyłam niedawno 22 lata, od przeszło dwóch lat studiuję. Mam oparcie w rodzicach, grupkę serdecznych mi ludzi, trochę własnego świata, w którym mogę się zaciszyć... A jednak nie czuję się zadowolona ze swojego życia. Im staję się starsza, tym gorzej radzę sobie z nawiązywaniem kontaktów z ludźmi, klęski i rozczarowania odbierają mi radość i powodują, że zamykam się w sobie. Jestem introwertyczką, chorobliwie nieśmiałą, więc większość ludzi postrzega mnie jak głupka, a przynajmniej tak mi się wydaje na podstawie obserwacji, jakich dokonuję. W sumie i tak już zatracam poczucie prawdy, bo tyle razy padłam ofiarą fałszywych plotek, że teraz potrzebuję czasu, żeby wyjść do ludzi. W niektórych przypadkach udało mi się zrobić postępy, nie powiem. Znalazłam kilka osób, które znają mnie z zupełnie innej strony, w pozytywnym znaczeniu. Tyle, że większość ludzi, zwłaszcza na uczelni, krzywo na mnie patrzy.Staram się pokazać z dobrej strony, uśmiecham się, ale jak widzę, że to nie zmienia stanu rzeczy, mam serdecznie dość.Każde niepowodzenie potrafi mnie złamać, także w nauce, w działalności poza uczelnią, bo mam obsesję na punkcie tego, że coś przegapię w swoim życiu... To potęguje też poczucie chęci ucieczki, porzucenia tego świata, w którym żyję.Nie pasuję do niego.Jestem trochę z innej epoki -taką marzycielką, wrażliwą, subtelną kobietą, typem myślicielki.Dobrze odnajduję się tylko wtedy, kiedy tworzę lub uczestniczę w jakichś imprezach o charakterze kulturalnym.W każdych innych sytuacjach nie potrafię sobie poradzić.Staję się milcząca, odczuwam pustkę i brak zrozumienia.Chociaż lubię swoje studia, to i one momentami są dla mnie mało wystarczające.O ile same czytanie książek jest w miarę wciąga