Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Blancheflor*

Wyjazd, podróż, ucieczka?

Polecane posty

Mam uporządkowane życie, rodziców i przyjaciół, którzy mnie wspierają. Studiuję fajny kierunek, robię to, co lubię w moim rodzinnym mieście. Jednocześnie z dnia na dzień rośnie we mnie frustracja. Czuję sie ograniczona, otoczona przez nadopiekuńczych ludzi, którzy boją się, że zrobię jakieś głupstwo. Tym bardziej marzy mi się wyjazd do innego miasta/kraju, studia podobnie. Czy wy też macie ochotę rzucić to wszystko i wyjechać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dfdsfdsdsfs
nudzi ci się i szukasz wrażeń. ile osób marzy o stabilizacji a ty hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marabeliaaaa
Tak :D tez tak mialam kiedys teraz nadal tak mam ale wyjechac pragne w dwojke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Idź do cholery, idioto. Nie kżdy jest taki sam, a ja poprzez wrażenia rozumiem coś więcej niż tylko przygodne znajomości z ludźmi. Nie sram tematami, a pytam o coś, co jest naprawde ważne, wiąze się z naszym spełnieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja marzę o dłuższym wyjeździe, najlepiej zagranicę. Ale nigdy nie mam odwagi. Nawet studia wybrałam w rodzinnym mieście, bo nieco bałam się, że w Krakowie nie dam rady. No, ale żałuję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy nikt z was nie ma duszy podróżnika? Czy każdy siedzi tylko w czterech ścianach i żyje życiem sąsiadów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poza tym nie pisz tutaj, jeśli ci się nie podoba. Nie robię nic złego, tylko myślę o swoich marzeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach