Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ajjjjajjjj

Jaki podklad do mojej cery?? POmOOOZcie PLIZZZ

Polecane posty

Gość Ajjjjajjjj

Witam. Mam taki problem ze nie wiem juz jaki wybrac podklad i odpowiedni kolor ;/ Moja cera jest sucha miejscami, wystepuja na niej krostki czasem(chyba hormony po ciazy), i przede wszystkim mam straszne since pod oczami ;(( Sie zalamuje powoli bo praktycznie kupuje co tydzien jakis nowy i w domu okazuje sie ze niestety lipa ;( Jestem szatynka, oczy zielone, brwi i rzesy ciemne.. karnacja..? Kiedys nawet ciemna, teraz jestem wyblaknieta... ;( Jakies 2-3 lata temu uzywalam MAYBELLINE wonder finish, mial taki sliczny naturalny odcien i przede wszystkim wygladzal .. teraz niestety juz tego *kolorku nie produkuja :( Na dzien dzisiejszy uzywam LOREAL infallibe - i po kupnie, przez tydzien byl rewelacyjny, teraz jest za ciemny, uwydatnil zmarszczki pod oczami ... i wysusza ;// No i co tu zrobic? Zalamac sie mozna :(

Gość Ajjjjajjjj
Wszystko fajnie tylko strasznie duzo ich, a ktory godny polecenia?? Bo kupie znowu jakis super mineralny, wydam full siana i okaze sie nie ten ;/

te mineraly sa naprawde tanie, ja uzywam everyday minerals, kupuje na allegro bo nie chce mi sie robic przelewow na paypal i czekac na przesylke 2 tyg

Gość Ajjjjajjjj
Dziekuje za stronke tak przy okazji;) Wiesz jezeli znajde jakis odpowiedni to jestem na niego gotowa wydac majatek aby tylko byl wyborem trafionym!! Niestety po moich *czytaniach ;] mam cala odlozona kosmetyczke w podkladach ;]

nie marwt sie, dobieranie podkladu to dosc dluga droga (i koloru bo np EDM ma ich kilkadziesiat:D),zreszta ja teraz kazdy kosmetyk bardzo uwaznie dobieram, zeby nie wydawac majatyku na cos czego nie bede zuywac

Gość Ajjjjajjjj