Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

karolek1000

czemu kobiety zdradzają?

Polecane posty

czemu kobiety zdradzają? Studiuję , mam kilka koleżanek które zdradziły swoich chłopaków allbo z nimi zrywaja dla innych ... Dlaczego?

Książkę by pisac a ty na kafe.. Ech. Powodów sa tysiące.

Poniewaz sa zlymi kochankami i niezadawalaja kobiet jak potrzeba to potem zdradzaja.Moga tez zdradzac z zemsty czy poczucia bezwartosci,w wiekszosci zdradzamy wtedy kiedy nas partnerzy olewaja i przestaja okazywac nam zainteresowanie albo tez maja malych fiutow wola sex 3 min i mysla ze sa wielkimi panami..........my potrzebujemy czulosc,bliskosc i dobry ostry sex a jesli tego nie mamy to juz jest wystarczajacy powod by zdradzic:)

to już nie te czasy, kiedy większość kobiet była zapatrzona w swoich prawdziwych mężczyzn. Wina leży po obu stronach, więc ostrożnie z tym obwinianiem kobiet. Sam spotykałem kobiety, które zachowywały się w zimny sposób, wyrachowany, ostatnio usłyszałem od kobiety, że skoro ktoś ją zranił to i ona zraniła kilka osób. Nie usprawiesdliwiam takiego zachowania, ale z drugiej strony rozumiem egoizm i brak zaufania osoby, która nie raz była zraniona (pewnie przez mężczyzne) Ale przecież mamy wpływ na ewolucje:) wybierajcie sobie ostrożnie partnerów - takich którzy zachowują się w porządku, a kolejne pokolenia będą lepsze:)

Może kiedyś kobiety się opamiętają i zrozumieją, że to nieładnie zdradzać. Dobrze jest mieć zasady, których się trzymamy.

Jeszcze dodam, że w dzisiejszych czasach kręgosłup moralny jest jak ogon u pawia. Nie każdy może sobie pozwolić na jego wytworzenie. Nie każdy jest tak silny aby z nim przetrwać. Ale chyba każdy chciałby być dumny z niego jak paw ze swojego ogona:)

nie zawsze :)nawet jesli facet ma fajny charakter a jest pizda w ruchaniu to i tak jest przegrany!

Gość smierdziell